کد خبر : 42752
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 9:15
-

جام قهرمانی در خانه باقی ماند

جام قهرمانی در خانه باقی ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اتلتیکو ارچیم برزیل با شکست خیرات قزاقستان در وقت های اضافه موفق شد برای نخستین بار به مقام قهرمانی جام بین قاره ای دست پیدا کند. این مسابقات که از ۳۱ آگوست به میزبانی ارچیم برزیل و با حضور ۵ تیم آغاز شده بود نیمه شب گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اتلتیکو ارچیم برزیل با شکست خیرات قزاقستان در وقت های اضافه موفق شد برای نخستین بار به مقام قهرمانی جام بین قاره ای دست پیدا کند. این مسابقات که از ۳۱ آگوست به میزبانی ارچیم برزیل و با حضور ۵ تیم آغاز شده بود نیمه شب گذشته (۱۵ شهریور / ۵ سپتامبر) با برگزاری دیدارهای فینال و نیمه نهایی به پایان رسید. در مسابقه نهایی که مابین دو تیم اول و دوم گروه برگزار شد، اتلتیکو ارچیم برزیل موفق شد ۴ بر ۳ در وقت های اضافه خیرات آلماتی قزاقستان، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد. در این دیدار که در وقت های عادی ۳ بر ۳ به اتمام رسید، گافنها، کامارگو، که که و اورتون برای ارچیم گل زنی کردند. گل های خیرات نیز توسط دیوانی، لوکایان و هیگویتا به ثمر رسید.

در دیدار رده بندی نیز الظفره امارات متحده عربی؛ مصرالمقاصه را ۶ بر ۲ در هم کوبید. بدین ترتیب تیم های اتلتیکو ارچیم برزیل، خیرات آلماتی قزاقستان، الظفره امارات متحده عربی، مصرالمقاطه مصر و تورنتو کانادا در مکان های اول تا پنجم این مسابقات جای گرفتند. همچنین لوکایان بائتیستا از خیرات آلماتی با ۵ گل زده آقای گل مسابقات شناخته شد. همچنین در ۱۲ بازی برگزار شده ۷۰ گل از خط دروازه ها گذشت که آمار ۵.۸۳ گل در هر بازی را ثبت کرد. در این میان گلزن ترین تیم خیرات آلماتی بود با ۲۵ گل در ۵ بازی.

در مجموع ۱۶ دوره برگزار شده. باشگاه اینترموویستار (در مقاطعی با نام بومرنگ اینترویو) با ۵ قهرمانی و یک نایب قهرمانی پر افتخارترین تیم است. بعد از این تیم کارلوس بارباراس برزیل با ۳ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی قرار دارد. بطور کلی تیم های برزیلی با ۸ قهرمانی و ۷ نایب قهرمانی رکورد دار این مسابقات هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.