کد خبر : 42968
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 11:01
-

شمسایی:هر مربی‌ای حاضر است ۱۰ باخت بیاورد ولی در نهایت قهرمان لیگ شود/نمی‌خواهم اتفاقی بیفتد که تیم ملی یا تیم تاسیسات ضرر کند

شمسایی:هر مربی‌ای حاضر است ۱۰ باخت بیاورد ولی در نهایت قهرمان لیگ شود/نمی‌خواهم اتفاقی بیفتد که تیم ملی یا تیم تاسیسات ضرر کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید دیگر دوست ندارد درباره حضورش در تیم ملی فوتسال صحبت کند. وی همچنین تاکید کرد این موضوع برایش تمام شده و حتی اگر خسوس هم نیاید به تیم ملی فکر نمی‌کند. وحید شمسایی درباره اینکه رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده بود اگر «خسوس کاندلاس»

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید دیگر دوست ندارد درباره حضورش در تیم ملی فوتسال صحبت کند. وی همچنین تاکید کرد این موضوع برایش تمام شده و حتی اگر خسوس هم نیاید به تیم ملی فکر نمی‌کند.
وحید شمسایی درباره اینکه رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده بود اگر «خسوس کاندلاس» پاسخش را تا روز سه شنبه ندهد، وحید شمسایی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد کرد، گفت: دیگر دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. از همان روزی که آقای منوچهری (رئیس شرکت تاسیسات دریایی) قبول نکرد که به صورت همزمان در تیم ملی هم باشم، از نظر من همه چیز تمام شده است. برای تیم ملی هم با تمام وجود آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اینکه اگر افتخاری بتواند هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را راضی به حضور همزمانش در تیم ملی و تاسیسات کند آنوقت وضعیتش چطور می‌شود، گفت: من از روز اول هم گفته بودم که تابع نظر بزرگان هستم. نمی‌خواهم اتفاقی بیفتد که تیم ملی یا تیم تاسیسات ضرر کند. من دیگر صحبتی با افتخاری نداشته‌ام.

سرمربی تاسیسات درباره دیدار این هفته تیمش با مقاومت البرز هم خاطرنشان کرد: مقاومت تیم سرسختی است. ما قبل از شروع لیگ هم دو بازی دوستانه با آنها داشتیم که به سختی توانستیم پیروز شویم. در هر صورت در این بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.

شمسایی درباره رکورد نباختن تاسیسات در این فصل، یادآور شد: من دنبال رکورد نیستم. با احتساب مسابقات فصل گذشته ۲۶ هفته است که شکست نخورده‌‌ایم و این تاریخی‌ترین نباختن است. رکوردها همه اش خاطره است و اصلا مهم نیست. هر مربی‌ای حاضر است ۱۰ باخت بیاورد ولی در نهایت قهرمان لیگ شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تماشاگر چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

سلام آقا وحید شما یک اشتباه بزرگ داشتید اون هم دادن لیست بازیکنان به افتخاری بود .

مانى پنجشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۲۴

شمسایی لیست جدید تیم ملى ندارى؟؟!! خخخخخخخخخخخ

تماشاگر2 پنجشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

تماشاگرعجله نکن توایران همه چیزطبق برنامه ریزی سری هستش واصولی ازقبل تعیین شده یادت باشه.

قمی پنجشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

اره اق وحید اگر ما هم مثل شما پول خرج میکردیم نمی باختیم دو تا قمی تیم تو نگه داشته اره