کد خبر : 43104
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 23:10
-

آغاز مهیج‌ترین لیگ فوتسال جهان

آغاز مهیج‌ترین لیگ فوتسال جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ رقابت‌های لیگ ملی فوتسال اسپانیا فردا شب (۱۱ سپتامبر  / ۲۰ شهریور) با انجام ۴ بازی وارد بیست‌وهفتیمن دوره خود خواهد شد. مسابقات لالیگا هر ساله با حضور ۱۶ تیم در دو مرحله گروهی و حذفی برگزار می‌شود. در این دور از بازی‌ها علاوه بر ۱۴ تیم بارسلونا، ال‌پوزومورسیا،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ رقابت‌های لیگ ملی فوتسال اسپانیا فردا شب (۱۱ سپتامبر  / ۲۰ شهریور) با انجام ۴ بازی وارد بیست‌وهفتیمن دوره خود خواهد شد. مسابقات لالیگا هر ساله با حضور ۱۶ تیم در دو مرحله گروهی و حذفی برگزار می‌شود. در این دور از بازی‌ها علاوه بر ۱۴ تیم بارسلونا، ال‌پوزومورسیا، اینترموویستار، ساراگوسا، لوانته، سانتاکولوما، بورلا، ریبرا ناوارا، پنیسکولا، سانتیاگو، مونته‌سینوس خومیا، خائن، مانگا و پالما که از سال گذشته در لیگ باقی مانده‌اند٬ ۲ تیم الچه و دانشگاه اینتگرا مالاگا هم که از لیگ یک به لیگ ملی صعود کردند، حضور دارند.

لیگ ملی فوتسال اسپانیا یا لالیگا، معتبرترین لیگ فوتسال در سطح جهان می‌باشد. باشگاه فوتسال اینترموویستار، مدافع عنوان قهرمانی، با ۱۰ قهرمانی پر افتخارترین تیم این رقابت‌ها می‌باشد. پس از این تیم ال‌پوزو مورسیا با ۵ و بارسلونا با ۳ قهرمانی قرار دارند.

سایت پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هر هفته نتایج و جدول کامل مسابقات را با جزئیات در اختیار شما خواننده‌های عزیز سایت قرار خواهد داد.

برنامه بازی‌های هفته نخست:

جمعه (۱۱ سپتامبر  / ۲۰ شهریور):

* مانگا – پالما

* ساراگوسا – بارسلونا

* الچه – اینتگرا

* مونته‌سینوس خومیا – ال‌پوزومورسیا

شنبه (۱۲ سپتامبر  / ۲۱ شهریور)

* خائن – اینترموویستار

* پنیسکولا – سانتیاگو

* بورلا – ریبرا ناوارا

* سانتاکولوما – لوانته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

سلام چجوری میتونیم این باریا رو تماشا کنیم؟

سعید پروا جمعه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

از کانال‌های کابلی می‌شه که تو ایران دسترسی بهشون نداریم. یا از طریق یوتوب فیلم بازی‌ها رو نگاه کنید. و یا در سایت‌های مختلف بصورت پولی فیلم بازی‌ها رو خریداری کنید.
شاید بعضی وقت‌ها بازی‌ها در شبکه‌های اسپانیایی هم پخش بشه

نیما کریمی جمعه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

شبکه های بین اسپورت هر هفته دو سه بازی رو پخش زنده میکنه
bein sport