کد خبر : 43099
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 20:44
-

ابطحی: امسال تمام مسابقات دشوار است/ برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت

ابطحی: امسال تمام مسابقات دشوار است/ برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت
سرمربی شهروند ساری از سخت بودن لیگ امسال و غیرقابل پیش بینی بودن نتایج سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری قبل از رویارویی تیمش مقابل شهید منصوری قرچک با سخت دانستن تمامی مسابقات، از احتمال رقم خوردن نتایج عجیب در لیگ برتر خبر داد.

ابطحی در مورد لیگ امسال و شرایط تیم ها گفت: امسال تمام بازی ها در لیگ برتر سخت شده است. مثلا سال های گذشته تا حدودی می شد نسبت موفقیت تیم ها را عنوان کرد ولی الان دیگر اختلافات بسیار کم و بازی ها ۵۰-۵۰ شده است. حتی اگر قوی ترین تیم هم بازی داشته باشد نمی توان با قاطعیت از نتیجه آن حرف زد زیرا احتمال برنده شدن هردو تیم وجود دارد. امسال پدیده ای که در لیگ برتر وجود دارد بدین گونه است که ضعیف ترین تیم هم می تواند قوی ترین تیم را شکست دهد و درمورد بازی ها نمی توان با قطعیت صحبت کرد.

سرمربی شهروند درباره وضعیت تیمش تصریح کرد: در مجموع تیم خوبی داریم و این مورد را بارها گفته ام. بازی های خوبی انجام می دهیم اما متاسفانه فقط در قسمت نتیجه گیری خوب کار نکرده ایم. در این زمینه هم باید موفق عمل کنیم و این مورد هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. تمام قسمت های یک تیم باید تقویت شود و نباید فقط یک قسمت را از سایر بخش ها جدا کرد. مثلا نباید توپ را به زمین یک نفر انداخت و گفت که این فرد کار خود را خوب انجام نمی دهد. در هرصورت ما برای پیروزی به قرچک می رویم.

وی در خصوص پیش بینی اش از نتیجه این بازی اذعان کرد: ببینید با توجه به نگاهی که بنده به این بازی دارم، نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم برنده است ولی ما برای برد به میدان خواهیم رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

seyyed adel esmaieli پنجشنبه , ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

اقای ابطحی دوسال تیم دستته ما هنوز داریم یه نوع کرنر میزنیم،تیمه توی زمینو یهو میکنی دهه هفتاد لعد یهو ده پنجاه،میای بازیکناییرو بها میدی و بازی میدی که هوادار روش حساسه،اصلا کچ هم ک نداری همش مثل مجسمه کنار خط وایمیسی،هرگلی هم که میزنیم بخاطر فشار هوادارا روی حریف و داوریه،کل تیم جز دوسه تا باهات مشکل دارن،تیم فقر تاکتیکی داره،خدایی سید جواد نبود هفته ی دوم باید خودت استفا میدادی،هر وقت باختی حتی ی بار نگفتی من مقصرم،همش داوری و کم تجربگی و زمین نا مناسب،تورو جان پسر مثلا فوتسال بلدت برو از ساری