کد خبر : 43252
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 9:19
-

اصغری مقدم:با ۶ بازیکن به میدان رفتیم/یک مربی به کادر فنی اضافه می شود

اصغری مقدم:با ۶ بازیکن به میدان رفتیم/یک مربی به کادر فنی اضافه می شود
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان اینکه داور دیدار این تیم مقابل کاشی نیلو اشتباهات زیادی داشت، گفت: ما برای این بازی فقط ۶ بازیکن داشتیم و تمام بازیکنان کارت گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره پیروزی تیم فوتسال دبیری تبریز برابر کاشی نیلو در هفته نهم لیگ برتر فوتسال با بیان مطالب فوق اظهار کرد: ما بازی سختی برابر کاشی داشتیم. بخصوص اینکه هفته قبل هم نتیجه خوبی نگرفته بودیم. تیم کاشی در انتهای جدول قرار دارد و برای همین چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها مقابل ما انتحاری بازی کردند ولی تجربه تیم دبیری بیشتر بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: البته داور در این بازی اشتباهات تاثیرگذار زیادی داشت. او به تمام بازیکنان ما کارت زرد داد و یک نفر را هم اخراج کرد. کلا داور دوست داشت زیاد از کارت استفاده کند در حالیکه بعضی مواقع می‌توانست به یک تذکر بسنده کند. در خیلی از صحنه‌ها داور باید خطای بازیکن حریف را اعلام می‌کرد ولی آنرا برعکس سوت می‌زد و همین موضوع کارمان را سخت کرده بود.

سرمربی – بازیکن تیم دبیری با بیان اینکه خودش به خاطر سه کارته بودن از حضور در این بازی محروم بود، یادآور شد: ما چند محروم و مصدوم داشتیم و برای این بازی فقط ۶ بازیکن در اختیار داشتیم. باید در ادامه لیگ حداقل ۲ بازیکن جدید جذب کنیم چون با مصدومیت و محرومیت بازیکنانمان به مشکل می‌خوریم.

اصغری مقدم همچنین درباره احتمال اضافه شدن یک مربی جدید به تیم دبیری گفت: از آنجا که کارلوس دیگر نمی‌تواند به ایران بیاید، صحبت‌هایی در اینباره صورت گرفته است و شاید یک مربی به جای کارلوس به کادر فنی اضافه شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

آقا هر کاری میخواین بکنین ولی ابن سپه رو بازی ندین،افتضاح بود به خدا،البته مربیتونم فقط سعی داشت آقای سپه رو بازی بده،

تبریزی شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

اصغری مقدم تو خجالت نمیکشی؟؟؟!!! میخواستی به تیم ته جدولی کاشی نیلو هم ببازی ؟؟؟!!!آخه یک نگاه به جدول بنداز این تیم به همه باخته اونوقت تو فکرکردی قهرمان شدی اومدی مصاحبه میکنی؟؟!! چطور وقتی می بازی خودت رو یک هفته مخفی میکنی؟؟؟!! این تیم بدون مربی هم بازی دیروز رو میبرد نیازی به تو نداشت!! تو اگر راست میگی هفته بعد حد اقل تیم حفاری رو ببر که هفتم جدول هست تا ببینیم اصلا نقش تو تو این تیم چیه هر چند وقتی نیستی تیم بهتر بازی میکنه !!! مشکل این تیم خودتی همش مربی اضافه میکنی؟؟؟!!

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

بشین بابا سید جان بازم تو حرف زدی تیم لیگ یکیت چطوره خوبه ؟

تبریزی شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

اشکال نداره جواد اصغری ما میریم میشینیم سر جامون !!!! ولی اگر تو هم بازی بعدی باختی برو دنبال شغل اصلی خودت که ماهیگیریه !!یا حداقل از ترس پاسخگویی به مردم تبریز یک هفته خودت رو مخفی نکن خیلی مردونه استعفا بده از تبریز برو !!!!منتظر بازی با تیم رده هفتمی حفاری هستیم حداقل این تیم هفتمی رو ببر بفهمی تو هم هستی!!!

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

به نظر من اصغری مقدم اصلا نباید جواب هر کسی روبده

ناشناس شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

تبریک آقای اصغری مقدم
۲بازی ۷ گل خورده از ضربات شروع مجدد

حبیب شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

جواد انقدر سابقه بازیش زیاده که نیاز به جواب دادن نداره به این آدم هایی که جیگر تورو حرف زدن رو ندارن

رضا شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

زیاد حرف میزنی

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

بازم دمش گرم اینقدر وجود داره که بزرگتر یک تیم هستش