کد خبر : 43309
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 15:45
-

رحمانی: می خواهیم وقتی مردم قم اسم یاسین پیشرو را می شنوند، افتخار کنند

رحمانی: می خواهیم وقتی مردم قم اسم یاسین پیشرو را می شنوند، افتخار کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم که دیشب در برنامه زنده چهار-چهار-دو رادیو جوان حضور پیدا کرده بود در ابتدا گفت: از آنجا که در مجموعه دارویی یاسین گرایش ویژه ای به مبحث ورزش وجود داشت و با توجه به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و تعلق خاطر حسینی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم که دیشب در برنامه زنده چهار-چهار-دو رادیو جوان حضور پیدا کرده بود در ابتدا گفت: از آنجا که در مجموعه دارویی یاسین گرایش ویژه ای به مبحث ورزش وجود داشت و با توجه به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری و تعلق خاطر حسینی به استان قم، پرداختن به ورزش این استان از اولویت های کاری این مجموعه است.
وی ادامه داد: در همین راستا قوی ترین پتانسیل های ورزشی این استان یعنی فوتسال مورد شناسایی قرار گرفت و خوشبختانه سازمان ورزش و جوانان استان قم نیز یک پکیج مناسب را برای حمایت تحویل داد تا بازیکنانی که به دلیل نبود سرمایه دچار سختی و دغدغه بودند به نحوی در شرایط مناسب تری قرار گیرند تا با آرامش خیال بیشتری به ورزش بپردازند .

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم ابراز داشت : در ادامه این مسیر مجموعه یاسین پیشرو در زمینه تکواندو و وزنه بردای نیز سرمایه گذاری کرده است.
اما در نظر دارد تا در برنامه میان مدت خود بسترسازی مناسبی نیز برای پرورش فوتسالیت های جوان تدارک ببیند تا در غالب ایجاد مدارس فوتسال آینده مناسبی را برای این ورزش استان رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کنونی یاسین پیشرو سیاست منهای فوتبال است ،اذعان داشت : ما در این مجموعه بیش از هرچیز به این مساله توجه می کنیم که از ورزشهایی که هیچ سرمایه و پشتوانه ای ندارند حمایت کنیم تا ورزشکاران این حوزه ها نیز بتوانند حرفی را برای گفتن داشته باشند.
رحمانی ادامه داد: متاسفانه دیده می شود که در برخی از ورزشها آنگونه که باید و شاید به ورزشکاران و مدال آوران بها داده نمی شود که این مساله در خور این ورزشکاران نیست به عنوان مثال مدال آوری چون بهداد سلیمی پس از کسب مدال خود آنگونه که باید و شاید مورد تقدیر قرار نگرفت یا یوسف کرمی که از تکواندو خداحافظی کرد تلاشی جهت پاسداشتش صورت نگرفت و این امر جای تاسف دارد.

رحمانی در خصوص اینکه گفته می شود تیم فوتسال یاسین پیشرو قم مشکل دروازه بانی دارد نیز بیان کرد: در بازی با تاسیسات دریایی نتیجه برابری را داشتیم اما در سه بازی به دلیل مصدومیت مسعود ایازی دچار مشکل در بخش دروازه بانی شدیم در همین خصوص نیز در نظرداشتیم تا پس از بازگشت تیم از قطر، سیاستی را در این بخش اتخاذ کنیم تا ضعف تیم در این بخش از بین رود.

وی در رابطه با اعزام تیم یاسین پیشرو قم به قطر نیز افزود : تیم یاسین پیشرو قم به دعوت کمیته فوتسال قطر به دوحه اعزام شد تا دو بازی دوستانه را با تیم ملی قطر برگزار کند که در بازی نخست تیم یاسین توانست با قتدار و نتیجه ۴ بر ۱ تیم ملی قطر را مغلوب خود سازد اما متاسفانه در بازی دوم به دلیل ناداوری و بازی ناجوانمردانه این تیم محمد کوهستانی از بازی اخراج شد و تیم یاسین پیشروقم با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را واگذار کرد.

رحمانی که با رادیو جوان گفت و گو می کرد، گفت :حتی طی بازی تارقلی زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا با مشاهده این وضعیت نامطلوب بازی به رئیس کمیته فوتسال قطر تذکر داد که این بازی دوستانه است و نباید با تیم مقابل اینگونه رفتار شود.

وی در رابطه با افق فوتسال باشگاه یاسین پیشرو قم افزود: ما معتقدیم که باشگاه یاسین پیشرو باید برای فوتسال قم شرایطی را فراهم کند تا زمانیکه نام این باشگاه جایی شنیده می شود مردم استان قم احساس خوبی داشته باشند و به این تیم افتخار کنند.

وی افزود : ما در باشگاه یاسین پیشرو قم بر این باوریم که باید در بدو امر بر برخورداری از شخصیت خوب تیمی اهتمام بورزیم و سپس هر یک(بازیکنان، کادر فنی ودر نهایت مسئولان باشگاه ) نسبت به انجام مسئولیت خود تلاش کنیم .
وی در انتها درضمن تشکر از سید مهدی صادقی استاندار جدید استان قم افزود: انتظار ما بر این بود که دیرتر از موعد بتوانیم دیداری را با استاندار جدید داشته باشیم اما صادقی از بدو ورود به این پست توجه ویژه ای را به مبحث ورزش استان داشته اند و ضمن دعوت از مسئولان یاسین پیشرو و مجموعه یاسین از اینجانب به عنوان ریاست باشگاه و حسینی ریاست هلدینگ یاسین قدردانی کرده اند که این امر بیاگر اهمیت و توجه ویژه وی به بحث ورزش استان است که امید می رود بتوان با تعامل بیشتر ورزش این استان را شکوفا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

ابول قاسم رو بر گردونید تمومه دمتون گرم

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

عروجی با اصغر حسن زاده رو برگردونید ..دیگه کسی حریف قم نمیشه.

محمد جواد سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۵۳

علاوه بر اروجی و حسن زاده جای سعید تقی زاده واقعا خالی یه … سعید دو فصل پدیده ی لیگ شد واقعا باید برگرده و به تیم قم کمک کنه