کد خبر : 43178
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 15:20
-

ره انجام: ۳ امتیاز ارزشمندی کسب کردیم/ هفته به هفته بهتر خواهیم شد

ره انجام: ۳ امتیاز ارزشمندی کسب کردیم/ هفته به هفته بهتر خواهیم شد
بازیکن شهروند ساری پس از برتری تیمش مقابل منصوری قرچک، کسب 3 امتیاز را شیرین توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمیدرضا ره انجام بازیکن جوان شهروند ساری که از ملی پوشان امید کشورمان نیز محسوب می شود، با عملکرد خوبی که در دیدار مقابل شهید منصوری قرچک به نمایش گذاشت، یکی از عوامل تاثیرگذار در پیروزی تیمش بود.

حمیدرضا ره انجام در خصوص بازی برابر شهیدمنصوری اظهار داشت: بازی سختی بود. خدا را شکر عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم و ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کردیم. در لحظاتی از بازی که نتیجه ۳ بر ۲ به سود ما بود، تعدادی از تماشاگران میزبان نسبت به ما بی احترامی کردند و همچنین نسبت به سیدجواد منتظر دروازبان ما شعارهایی دادند اما بر عملکرد ما تاثیری نگذاشت و به لطف خدا توانستیم از این دیدار دشوار سربلند خارج شویم.

بازیکن جوان شهروند در خصوص ۲ گلی که در این دیدار به ثمر رساند، اذعان کرد: لطف خداوند شامل من شد و خوشحالم توانستم زحمات هم تیمی هایم را به گل تبدیل کنم.

وی در مورد آینده تیمش تصریح کرد: اگر به بازی های ما دقت کنید، عملکرد خوبی داشته ایم و بعضی از بازی ها با بدشانسی نتیجه نگرفتیم. انشاا… هفته به هفته بهتر می شویم و در رده های بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

عکساشو بگذارید

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

مجرى منصورى نباشه همینه

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

اقای بلندگو چی برا خودت کامنت نزار نبودی همه چی اروم برگزار شد باخت تیم هم به خاطر نبود کیایی وکاظمی ومحمدی بود نه بلنگو وقتی نیستی جنجال هم نیست برا خودت نوشابه وا نکن نتونستی خود نتونستی خود نمایی کنی هزیون میگی

قرچکی یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

برد حقتون بود تبریک میگم این تیم میتونه با بازیکنانی چون لطفی و عظیمایی و بلباسی و مرتضوی و ره انجام ومنتظر جز پنج تیم بالای جدول باشه موفق باشید پیگیر بازی های خوب تون هستم

مهرشاد یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

ان شاله هیچوقت تو سالن نباشه تا ورزش اروم وسالم برگزار بشه