کد خبر : 43295
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 11:41
-

شمسایی:بازی با گیتی پسند،مبارزه نیمکت هاست/نمی دانم در فدراسیون چه خبر است؟

شمسایی:بازی با گیتی پسند،مبارزه نیمکت هاست/نمی دانم در فدراسیون چه خبر است؟
مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه دیدار این تیم با گیتی‌پسند در هفته دهم لیگ بیش از ۶ امتیاز دارد، گفت: بالاخره وحید شمسایی یک روز سرمربی تیم ملی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی  درباره پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برابر مقاومت البرز در هفته نهم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به خاطر فوت یکی از بستگان نتوانستم برای بازی دیروز به سالن بروم ولی ما از قبل مقاومت را می‌شناختیم و می‌دانستیم که تیم سرسخت و قدرتمندی است. در نهایت بازیکنان ما با تجربه خودشان در این مسابقه پیروز شدند.

وی با اشاره به دیدار هفته دهم تاسیسات با گیتی پسند، خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند تیم سوم جدول است. بعضی مسابقات در لیگ ۶ امتیازی است ولی این مسابقه ما بیش از ۶ امتیاز دارد. هر دو تیم از هم شناخت خوبی دارند و به جز داخل زمین، مبارزه نیمکت‌ها هم هست.

مربی تیم تاسیسات در ادامه درباره منتفی شدن حضور وحید شمسایی در تیم ملی و بازی خوردن چندباره وحید در ماه‌های گذشته، گفت: وحید حرفه‌ای‌تر از آن است که تمرکزش با این مسائل به هم بریزد. او ۴۸ ساعت قبل از مسابقات همه چیز را فراموش می‌کند و اگر قرار است اتفاقی رخ بدهد، آنرا به بعد از بازی‌های تیم موکول می‌کند.

شمسایی تصریح کرد: ما هم نفهمیدیم در فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد. یکبار اسم وحید هست، یکبار نیست. یکبار می‌گویند می‌‌خواهند قرارداد ۴ ساله ببندند و یکبار می‌گویند وحید در تیم ملی می‌سوزد. امیدوارم هر چه که رخ می‌دهد خیر باشد.

وی در پایان با بیان اینکه وحید شمسایی بالاخره یک روزی سرمربی تیم ملی خواهد شد، گفت: ما مربیان خوب ایرانی زیاد داریم. باید از سرمربی جدید تیم فارغ از نامش حمایت شود چون اینجا بحث ملی است و داستان شخصی و احساسی نیست.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

آقای امیر شمسایی، چرا شما از برادرتون نمی پرسید که در در فدراسیون چه خبره.
تیم ملی شوخی نیست که خانوادگی اداره بشه.
همه می دونند که وحیدخان یک اسطورست ولی چه تضمینی می دهید که تیم ملی با شرایط برادرتون موفق شه.
من موندم اینجا پایگاه خبری فوتساله یا پایگاه خبری شمسایی.

نام ... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

خوب معلومه شمسایی..بالاخره رسانه هم تحت کنترل اقایون هست و همه چی رو با هم میخوان..اونوقت میگن چرا فوتسال پیشرفت نمیکنه..دعای هر روز فوتسالیها باید این باشه تا زودتر افتخاری از فوتسال بره و بعد به فکر سرمربی باشیم..بابک معصومی خدابیامرز اگر الان بود شمسایی نمیتونست اینجوری برای خودش بتازونه

علیرضا..کرج یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

ایول داداش

..... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

مثلا اگه مرحوم بابک معصومی زنده بود میخواست چیکار بکنه؟؟؟
تو که قصد نداری افتخارات شمسایی رو با مرحوم معصومی مقایسه کنی؟!!!!!

اصفهانی شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

جناب شمسایی شما بفرمایید تو اون تاسیسات چه خبره که پول بیت المال رو ۷۰ درصد پیش پیش به داداش جنابعالی میدن که نمیتونه ازش دل بکنه بیاد تیم ملی مربیگری کنه؟؟؟!!!! بعدم داداش جنابعالی نمیتونه مصطفی نظری رو کنترل کنه باهاش زد و خورد میکنه بعدش میگه ۲ کارته بود بازیش ندادم !!! چجوری میخواد بیاد تیم ملی رو اداره کنه ؟؟؟!!!

محمود یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۳۳

اقای شمسای دست بردار,شما از الان داور را دیدید که براتون دربیاره بازیو.دوباره مافیا بازی شروع شد,ولی بازی با گیتی پسند حقانیت معلوم میشه

مسعود یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

اگر تسیسات موفق بخاطر وحیده نه جناب عالی