کد خبر : 43310
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 15:43
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان: این برد از نان شب برایمان واجب تر بود/ از حمایت من بوده که منصوری را در خانه اش شکست دادیم

نجاریان: این برد از نان شب برایمان واجب تر بود/ از حمایت من بوده که منصوری را در خانه اش شکست دادیم
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری از کسب پیروزی خارج از خانه تیمش برابر شهید منصوری قرچک ابراز خشنودی کرد.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متأسفانه دو هفته پی در پی متحمل شکست شده بودیم و سه امتیاز بازی برابر شهید منصوری برایمان از نان شب هم واجب تر شده بود که الحمدلله با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در خصوص اینکه سرمربی تیمش در مصاحبه ای عنوان کرده که از نجاریان انتظار حمایت بیشتری داشته، اذعان داشت: تصمیمات بنده در همه سالهای اخیر نشان داده که من همواره در مقاطع حساس پشت سر سرمربیان تیمم ایستاده ام و از آنها حمایت کرده ام. در این فصل هم از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نکرده ام.

مدیرعامل شهروند ساری ادامه داد: با وجود اینکه درخواست های متعددی از بنده برای ایجاد تغییرات در تیم شده بود اما بنده باز هم به آقای ابطحی فرصت دادم و از ایشان حمایت کردم. اتفاقاً همین حمایت بنده باعث شد تا ما منصوری را پس از سالها در خانه اش شکست بدهیم.

وی در خصوص غیبت چند تن از بازیکنان این تیم برابر شهید منصوری و اینکه تیمش با تمام توان برابر این حریف به میدان نرفته است، گفت: همیشه نظم و انضباط اولویت اول برای من و مجموعه تحت مدیریت من است. مطمئن باشید تا من هستم هیچ وقت نتیجه فدای بی نظمی نخواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

هاهاها..پس فقط حمایت های تو صرفا باعث این پیروزی شد..بازیکن ها و کادر فنی یعنی هیچ..اگه اینطوری بود چرا حمیشه حمایت نمیکنی تا تیم پیروز شه

ساری شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

آقای سه نقطه خوبه آقای نجاریان اولش گفته که ((الحمدلله با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.))

مجید-شهروند شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

بله دیگه راست میگه اگه ایشون نبودن کی میخواست ناز ابطحیو بکشه که تو موقعیت به این حساسی رفته بودن!!!!!واقعا دستش درد نکنه من این بردو بنام مدیریت اقای ابطحی مینویسمش تا ببینیم بازی برابر یاسین اقای ابطحی چیکار می کنه

مجید-شهروند شنبه , ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

مدیریت آقای نجاریان

ساروی یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

عشق است لطفی خمپاره چی و بلباسی با غیرت که با جون و دل برای تیم بازی میکنن دم شما گرم