کد خبر : 43355
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 12:34
-

از دست دادن جام ملت های آسیا به خاطر مخالفت همسر!

از دست دادن جام ملت های آسیا به خاطر مخالفت همسر!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلان، ملی پوش فوتسال بانوان ایران برای بالا بردن آمادگی خود جهت حضور در نخستین دوره جام ملتهای آسیا در اردوهای تیم ملی شرکت و تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌داد، درست زمانیکه باید پاسپورت خود را به فدراسیون فوتبال تحویل می‌داد با مخالفت همسرش مواجه شد. نیلوفر اردلان در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلان، ملی پوش فوتسال بانوان ایران برای بالا بردن آمادگی خود جهت حضور در نخستین دوره جام ملتهای آسیا در اردوهای تیم ملی شرکت و تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌داد، درست زمانیکه باید پاسپورت خود را به فدراسیون فوتبال تحویل می‌داد با مخالفت همسرش مواجه شد.

نیلوفر اردلان در این خصوص گفت: مسابقات جام ملتهای آسیا برای نخستین بار برگزار می‌ شود و من هم در اردوهای تیم ملی تمرینات خوبی را زیرنظر خانم سلیمانی انجام داد، اما همسرم پاسپورتم را برای حضور در این مسابقات نداد و به دلیل مخالفت همسرم برای سفر به خارج از ایران این رقابت‌ها را از دست دادم.

نیلوفر اردلان

وی افزود:‌ای کاش مسئولان قانونی برای بانوان ورزشکار بگذارند تا در چنین مواقعی بتوانیم از حقمان دفاع کنیم.

ملی پوش تیم ملی فوتسال اظهار داشت: این مسابقات برای من اهمیت زیادی داشت و من به عنوان یک زن مسلمان می‌خواستم برای بالا بردن پرچم کشورم تلاش کنم، نه اینکه برای گردش و تفریح بروم.

وی ادامه داد: من این مسابقات را از دست دادم، اما از مسئولان درخواست می‌کنم برای بانوان نیز مثل قانون سرباز خدمت قانونی بگذارند تا اینگونه به تیم ملی و ورزشکار لطمه نخورد، من هم سرباز تیم ملی هستم و می‌خواستم برای پرچم کشورم بجنگم. تیم ملی به وجود من احتیاج دارد و نمی‌توانم ملی پوشان را همراهی کنم.

اردلان که جزو بهترین های فوتسال بانوان ایران است و تیم ملی بدون او در مسابقات چپ پای باتجربه ندارد، پسر هفت ساله ای به نام رادان دارد که باید تا چند روز دیگر نخستین سال تحصیلی اش را در مقطع دبستان آغاز کند از همین رو همسر وی تمایلی برای تمدید پاسپورت او نشان نداده اما اردلان می تواند در روز اول مهر کنار فرزندش باشد.

اردلان در این باره  گفته است:

۲۸ شهریور زمان جشن ورود به کلاس اول پسرم است که می توانم در کنار او باشم. تیم بیست و نهم پرواز دارد. ضمن اینکه دوم و سوم مهر تعطیل است و بعد از آن تیم از مالزی بر می گردد بنابراین موضوع سر فقط یک روز مدرسه رفتن رادان است.

 

وی افزود: من از طریق انجمن حقوق زنان پیگیر این موضوع خواهم بود. من برای تفریح خارج از ایران نمی روم. هدفم اعتلای پرچم و کشورم است. مگر بعد از  نایب قهرمانی در داخل سالن گوانجو چه چیزی عاید ما شد؟ همان طور که پسرها مشکل سربازی دارند و راه حلی برایش پیدا می شود، باید کاری هم برای بانوان صورت بگیرد. مگر چه فرقی بین ماست؟ من زن و مادر هستم و از حقم در این دو مقوله نمی گذرم.

این در حالی است که شنیده می شود، پادر میانی بسیاری از اهالی فوتبال نتوانسته مشکل اردلان را حل کند.

اردلان خبر این اتفاق را در اینستاگرامش نیز منشتر کرده و تعداد زیادی به این اتفاق واکنش نشان دادند و خواستار رسیدگی به آن شدند.

نیلوفر اردلان ملی پوش فوتسال بانوان ایران است که در کنار بازی در این تیم، کاپیتانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران را هم بر عهده دارد و جزو سرآمدهای این رشته در کشور می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

همه از خدا میخواند که یه همسر ورزشکار در این سطح داشته باشند ولی باید افسوس خورد برا چنین مرد ها……

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

واسه چنین سطحِ فکری پایین که مانع پیشرفتِ استعداد و بالا بردن پرچم ایران میشه .باید متاٌسف شُد

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

شما کی هستین که به راحتی درباره زندگی شخصی یک نفر نظر میدین؟ شوهرشه و طبق قانون داره برخورد میکنه به زور کاری نکرده

امیر یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

این زورگوئیه در قالب یک قانون ناعادلانه که هیچ مبنای اسلامی نداره.

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

حرففم با اونی که میگه طبق قانون برخورد میکنه اخه تو چی از قانون میدونی یه کم از اون فکر محدودت بیرون بیا بخدا همین شماها هستین که هیچ وقت ایران پیشرفت نمیکنه

ناشناس یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

شخص محترم فعلا که خودشم دوست داشته بره وهمه تلاششومیکنه ک ب ارزوش برسه..تواین دنیاکسی نمیتونه هم بال ارزوهای یکیوبچینه هم قیافه حق ب جانب بخودش بگیره…این خیلی بده خیلی…

ناصر یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

دوستان لطفا احساسی جواب ندهید زندگی شخصی افراد به خودشان ربط دارد همان قدر که بازی برای تیم ملی اهمیت دارد حضور در کنار همسر و فرزند نیز اهمیت دارد مخصوصا که یک مرحله بسیار حساس برای پسرشان هست.

سارا دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

آخه مگه احد قاجاره؟ تو این برهه از زمان همه ی پدر و مادرها شاغل هستند و هنرمند و ورزشکار به نظر من منع کردن برای افتخار آفرینی پرچم ناعادلانس. این افتخار نه تنها برای کشورمون بلکه پسر و همسرشم هم میتونه به وجود همچین زنی افتخار کنه. ولی متأسفانه وقتی تو کشورمون همه ی قانون ها به سود مردهاست بلاخره بعضی آقایون سواستفاده میکنن اینم یکیش

آشنا دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

با سلام، ایکاش همسرشون که فردی ورزشی هستند کمی منطقی تر به این موضوع برخورد میکردند خانمهای ورزشکار حق دارند دراین موارد خودشون برای حق طبیعی شون تصمیم بگیرن نه اینکه همسران بجاشون تصمیم گیری غیر حرفه داشته باشند ، خیلی حیف شد …ما آدمهای شایسته رو براحتی از توانایی شون میگذریم،از همسرشون خیلی بعید بود چنین طرز فکر و رفتاری…فقط میشه گفت متاسفیم براتون خانم اردلان، خیلی حیف شد..