کد خبر : 43424
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 12:58
-

ناظم الشریعه؛دهمین سرمربی تیم ملی فوتسال؟

ناظم الشریعه؛دهمین سرمربی تیم ملی فوتسال؟
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال امید ایران عصر امروز (دوشنبه) به طور رسمی مربیگری تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا را برعهده می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه صبح امروز وارد تهران شده و قرار است در جلسه ای که عصر امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار می شود، به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال معرفی می شود.
ناظم الشریعه در گفت وگویی کوتاه ایجاد همدلی و وفاق در خانواده فوتسال، برگزاری جلسات هم اندیشی با مربیان لیگ برتر و بهره گیری از تجربیات صاحب نظران را از مهم ترین اولویت های کاری خود برای بازگرداندن فوتسال به جایگاه واقعی اش اعلام کرد.
وی با بیان اینکه هنوز حضورش در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال قطعی نیست، افزود: دستیاران و برنامه های خود برای حضور در جام ملت های آسیا را بعد از توافق نهایی با فدراسیون فوتبال اعلام می کنم.
پیش از این خسوس کاندلاس اسپانیایی هدایت تیم ملی فوتسال ایران را برعهده داشت که هفته قبل بعد از ۹ ماه تعلل در نامه ای به کمیته فوتسال از ادامه حضور در این تیم عذرخواهی کرد.
تاکنون محمد مایلی کهن، فرهاد کاظمی، منصور پورحیدری، حسین شمس ( دو دوره)، ویکتور هرمانس هلندی، محمد حسن انصاری فرد، جوراندیرو برزیلی، علی صانعی و خسوس کاندلاس اسپانیایی از جام جهانی ۱۹۹۲ هنگ کنگ هدایت تیم ملی فوتسال ایران را برعهده داشته اند.
رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی از روز ۲۱ بهمن ماه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می شود و تیم ملی فوتسال ایران از معدود تیم هایی است که تاکنون اردوهای خود را برای حضور در مهمترین رویداد فوتسال قاره کهن شروع نکرده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علرضا جعغری دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

من که تو موفقیتش شک دارم. سر گذشت این هم دقیقا مث صانعی خواهد بود. از او کمتر نباشه بیشتر نیست دانشش. جام ملتهای بعدی هم به خطر جدی افتاد. اگه قرار بود اوبشه که شجاعت و اراده شمسایی بیشتر بود.

تماشاگر دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

سلام لطفا یه رزومه از ناظم الشریعه بزنید . ممنون

نام ... دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

آخه با چه منطقی ناظم باید بشه سر مربی تیم ملی رزومه ناظم چیه آخه
تو این موقعیت فقط حسین شمس به درد تیم ملی میخوره تو رو خدا آبروریزی نکنیند

علیرضا..کرج دوشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

فقط میتونم بگم تاسف میخورم برای این فوتسال
که یکی مثل افتخاری براش تصمیم میکیره
جای که مربیان خیلی قویتر مثل شمس و ابطحی و رعدی و صالح ووو……هستن چرا باید اقای ناظم الشریعه بشه..امیدوارم این بنده خدا رو هم مثل صانعی سوخت نکنن اقایون..
طور خدا برو اقای افتخاری برو جان هرکی میپرستی و دوستش داری..
به شخصه این انتخاب رو هم اشتباه میدونم و میدونم نتیجه مثبتی نخواهد داشت