کد خبر : 43528
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 17:20
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری: اینکه افراد با اخلاق آمدند مهم است/ انتظار حمایت همه جانبه داریم

افتخاری: اینکه  افراد با اخلاق آمدند مهم است/ انتظار حمایت همه جانبه داریم
رئیس کمیته فوتسال گفت: اینکه تیم ملی دست افراد با اخلاق و پرسابقه به لحاظ فنی قرار گرفته، موضوع بسیار مهمی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری در خصوص نشست با کفاشیان و ترابیان برای انتخاب کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: از روز شنبه هفته گذشته که خسوس با ارسال ایمیل اعلام کرد که نمی تواند با تیم ملی فوتسال ایران همکاری کند، هیات رییسه فدراسیون فرصت یک هفته ای را جهت اعلام گزینه های دیگر به ما اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس روز شنبه هفته جاری گزینه های بعدی کادرفنی مورد نظرمان را با ارسال نامه ای به ریاست فدراسیون اعلام کردیم که کفاشیان در این روز خارج از فدراسیون فوتبال جلسه ای داشت و روز یکشنبه هم در استان گیلان حضور داشت. در نهایت روز گذشته اسامی مورد نظر ما به دست رییس فدراسیون رسید و امروز هم نشست بررسی گزینه های اعلام شده با حضور کفاشیان، رییس و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و بنده برگزار شد.

افتخاری درخصوص خروجی این نشست تصریح کرد: در این نشست رزومه و عملکرد مربیان معرفی شده مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت رییس فدراسیون و همچنین کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی موافقت خود را با انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی، علی صانعی به عنوان مدیرفنی، محمد هاشم زاده به عنوان مربی، ناصر پیر وردی زاده به عنوان مربی بدنساز و امین فراشی به عنوان مربی دروازبانی اعلام کرد.

وی افزود: اعضای کادرفنی انتخاب شده کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند و اینکه تیم ملی دست افراد با اخلاق و پرسابقه به لحاظ فنی قرار گرفته موضوع بسیار مهمی است. در واقع الان وقت حمایت همه جانبه از تیم ملی و کادرفنی تیم ملی است و ضمن اینکه در کمیته فوتسال و کمیته فنی نظارت ویژه ای بر فعالیت کادرفنی خواهیم داشت، همه تلاشمان را در راستای دراختیار قرار دادن امکانات مناسب و شرایط ایده آل به تیم ملی انجام خواهیم داد.

افتخاری تاکید کرد: لازم می دانم از همه گزینه هایی که پیش از این درنظر داشتیم و اسم آنها مطرح شد تشکر کنم و امیدوارم با حمایت آنها شاهد حضور موفق تیم ملی فوتسال در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ali سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

Mr. Eftekhari…!
Pas esme fedrasion e futsal ro b fedrasio akhlag avaz konid !
V lotfan elamkonid KY mosabegate akhlade Asia v World championship kay shoro khohad shod?
HAMEH KARAT MASKHAREH BAZY SHODE?
I don’t know who the hell elected you to be in this post?

Ali چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۱

Eftekhary,
to ham hamaro maskhareh kardy?

فوتسالی چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۴۵

اقای افتخاری ما فوتسال ها با امدن اقای ناظم الشریعه مخالف که نیستی بلکه خیلی هم خوشحال هستیم چون از دل فوتسال برامده است ما اساسی ترین مشکل ما شما هستین که این رشته مظلوم را اسباب بازی برای سرپوش به کارهای رانت دار خود از طریق فدراسیون فوتبال کردین برای شما متاسف هستم که در حق چندین میلیون فوتسالیت دارین ظلم میکنید

Ali چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

KY INTO BRAYE IN CAR ENTEKHAB KAREDEH?
JOFTESHON BYAD BRAND OLAGSAVARY!
IRAN BEDARO PAYKAR SHODE