کد خبر : 43500
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 13:23
-

سناریوی جدید برای نیمکت تیم ملی و احتمال انتخاب شمسایی بعد از لیگ

سناریوی جدید برای نیمکت تیم ملی و احتمال انتخاب شمسایی بعد از لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری روز گذشته به صورت غیرمستقیم مذاکره با سیدمحمد ناظم الشریعه برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران را تایید کرد. او ابتدا با تاکید بر اینکه حمایت و امکانات لازم برای انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی وجود ندارد، به دلایل عدم انتخاب وحید شمسایی هم اشاره کرد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری روز گذشته به صورت غیرمستقیم مذاکره با سیدمحمد ناظم الشریعه برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران را تایید کرد. او ابتدا با تاکید بر اینکه حمایت و امکانات لازم برای انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی وجود ندارد، به دلایل عدم انتخاب وحید شمسایی هم اشاره کرد و گفت: شمسایی به خاطر دو شغله بودن مورد تایید هیات رئیسه قرار نگرفت.

افتخاری وقتی با این سئوال مواجه شد که محمد ناظم الشریعه گزینه موردنظر کمیته فوتسال شاید تجربه زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را نداشته باشد، با کنایه گفت: شما که دو گزینه ما را رد کردید (شمسایی و ناظم الشریعه). نفر سوم را شما معرفی می‌کنید؟ در واقع افتخاری با این جمله تاکید کرد که به گزینه دیگری فکر کرده و فکر هم نخواهد کرد.

چند ساعت بعد، افتخاری در وزارت ورزش جلسه‌ای را با حضور ناظم الشریعه و علی صانعی برگزار کرد تا تمام گمانه زنی‌ها از مذاکره کمیته فوتسال با این مربی رنگ واقعیت به خود بگیرد اما پیش از این جلسه، رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه عجیب دیگری مدعی شده بود که ناظم الشریعه سرمربی نیست و به عنوان نفر دوم نیمکت، گزینه کمیته فوتسال است.

رمزگشایی از صحبت‌های افتخاری نشان می‌دهد که وی احتمالا سناریوی جدید دیگری را برای نیمکت تیم ملی در نظر دارد؛ سناریویی که گفته می‌شود قرار است با اتمام لیگ و با پیوستن وحید شمسایی به تیم ملی به عنوان سرمربی، کامل شود. در واقع ناظم الشریعه، محمد هاشم زاده و علی صانعی تا پایان لیگ برتر فوتسال، تمرینات و اردوهای تیم ملی را زیر نظر خواهند داشت و تا بعد از اتمام لیگ، مشکلی برای پیوستن شمسایی به این جمع نباشد. به این ترتیب بهانه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر دو شغله بودن شمسایی هم از بین خواهد رفت.

این در حالی است که افتخاری در جلسه روز گذشته با ناظم الشریعه بر روی مسائل مختلفی از جمله اردوها، تمرینات و قرارداد یکساله با تیم ملی صحبت کرده است. نکته عجیب دیگر اینکه علی صانعی عضو کمیته فنی که گزینه مدیریت فنی تیم ملی است، برای کار در این پُست اعلام آمادگی کرده تا به نوعی بر خلاف سیاست‌های کلی کمیته فنی و توسعه در قبال انتخاب کادر فنی تیم ملی عمل کرده باشد.

تناقض گویی‌ها و سردرگمی‌های نیمکت تیم ملی که عمر آن حالا به ۶ ماه می‌رسد، احتمالا امروز و بعد از برگزاری جلسه کمیته فنی و توسعه با حضور علی کفاشیان و سیدرضا افتخاری به ظاهر برطرف می‌شود ولی به نظر می‌رسد با این سناریو، بحث وضعیت نیمکت تیم ملی تا یک ماه مانده به آغاز مسابقات جام ملتهای آسیا همچنان ادامه داشته باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

افتخاری حیا کن
تو رو به هرکی میپرستی فوتسال ما رو رها کن
هم خودت رو مسخره کردی و هم فوتسال ایران رو۱۰سال به عقب بردی
با این تصمیمات آبکیت..البته تقصیر خودت نیست وقتی رئیست کفاشیان باشه
بیشتر از اینم ازت توقعی نیست