کد خبر : 43532
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 20:31
دسته‌بندی نشده
-

شهرام دبیری: نمی دانم چرا ناظم الشریعه را انتخاب کردند؟!

شهرام دبیری: نمی دانم چرا ناظم الشریعه را انتخاب کردند؟!
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، با انتقاد از انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: ناظم الشریعه مربی بسیار جوانی است و نمی دانم چرا مسئولان فدراسیون فوتبال او را برای هدایت تیم ملی فوتسال انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرام دبیری گفت: دلیل انتخاب ناظم الشریعه را نمی دانم زیرا در هیات رییسه فدراسیون به گزینه های دیگری برای هدایت فوتسال رسیده بودیم.
وی ادامه داد: جمعی از اعضای هیات رییسه فدراسیون، وحید شمسایی را به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال انتخاب کرده بودند و اگر شمسایی برای حضور در تیم ملی مشکل داشت آقایان می توانستند از مربیان موفق دیگری چون حسین شمس بهره ببرند.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، گفت: برای سرمربیگری تیم ملی باید به کارنامه مربی توجه کنیم و نمی توانیم مربیان کم تجربه را برای هدایت تیم های ملی خود انتخاب کنیم.
دبیری در رابطه با اینکه آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال نیازی به تایید هیات رییسه نیست، تصریح کرد: هیات رییسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال اختیار را به کفاشیان داد و این کار با تاکید برخی دوستان صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

کاملا موافقم اقای دبیری.. فقط تیم نتیجه نگیره . من میدونم و شما

ناشناس سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

آقای دبیری چیزی که برای کفاشیان و افتخاری اهمیت نداره تیم ملی و نتیجه گرفتن این تیمه . اونها دنبال مربی برای تیم ملی نبودند دنبال یه بله قربان گو بودند که هر نظر غیر کارشناسی شده ای که بهش بدن بگه چشم که ناظم بهترین گزینه بود . و کارنامه مربی هم برای اونها اهمیتی نداره . افتخاری یادش رفت چند ماه پیش گفت نمتونیم کسی که تجربه سرمربیگری تیم ملی رو نداره بزاریم .

نام ... چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۲۲

آقای دکتر دبیری ،شما ملاکتون برای انتخاب اصغری و مجید زارعی به عنوان مربی تیم کدوم کارنامه بود؟ این همه آبرو جمع کردین تو این چند ساله،آقای زارعی تو قهوه خونه و سپه تو مهمونی،به اسم دبیری داره بر باد میده،خدارو شکر فرهاد فخیم تو تیمتونه وگر نه الان ١۴ جدول بودین

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

بحث تیم داری و تیم ملی فرق داره . این تیم خودشه و شاید نخوات مربی بالا بیاره به خاطره هزینش. . که شما میگیی چرا اصغری اورده .