کد خبر : 43552
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 22:47
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه ریسک کرد/ همه ایشان را قبول داریم

ناظم‌الشریعه ریسک کرد/ همه ایشان را قبول داریم
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: با زمان اندک باقیمانده تا مسابقات آسیایی، محمد ناظم‌الشریعه با قبول سرمربیگری تیم‌ملی در واقع ریسک کرد.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به هر شکل کمیته فوتسال با توجه به شرایط تصمیم گرفت و از میان گزینه‌ها محمد ناظم الشریعه را برگزید که به لحاظ اخلاقی شخصیت بسیار بالا و به لحاظ تجربی، تجربه خوبی در کار کردن با جوان‌ها دارد که امیدواریم موفق باشد.

وی افزود: البته که گزینه‌های اصلح دیگری هم چون آقایان شمس و شمسایی وجود داشتند که فدراسیون در نهایت به اینجا رسید که از آقای ناظم‌الشریعه استفاده کند. اکنون زمان طلایی اندکی برای آماده‌سازی و یک دست سازی تیم‌ملی تا جام ملت‌ها باقی مانده که سرمربی تیم ملی نباید حتی یک روز آن را از دست بدهد.

مالک باشگاه دبیری تبریز در خاتمه اذعان داشت: با سوابق خوبی که آقای ناظم‌الشریعه در فوتسال ایران دارند همه ایشان را قبول داریم اما برخی اسامی در کنار ایشان که می‌بینیم در حقیقت مصداق همان مثل آزموده را آزمودن خطاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی چهارشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۷:۳۲

آخه تو که در بازی رسمی به داور حمله میکنی و داور رو میزنی اصلا صلاحیت داری که در مورد مربی تیم ملی صحبت کنی ؟؟؟؟!!!!!!!!! تو اگر بلدی برو اون تیمت رو درست کن که با تیم ته جدولی تو خونه مساوی میکنه !!! شهر شلوغ شده توهم کارشناس فوتسال شدی؟؟؟!!