کد خبر : 43477
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 10:25
-

وعده‌هایِ سرخرمنِ افتخاری!

وعده‌هایِ سرخرمنِ افتخاری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ماه‌هاست که تبدیل به خبر پر بحثی در این حوزه شده است. تیم ملی که جز ۱۰ تیم برتر دنیاست مدت‌هاست بدون سرمربی مانده است. رییس کمیته فوتسال در پاسخ به این انتخاب هر روز جواب مشابهی می‌دهد.”در جلسه این هفته مشخص می‌شود” جمله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ماه‌هاست که تبدیل به خبر پر بحثی در این حوزه شده است. تیم ملی که جز ۱۰ تیم برتر دنیاست مدت‌هاست بدون سرمربی مانده است.

رییس کمیته فوتسال در پاسخ به این انتخاب هر روز جواب مشابهی می‌دهد.”در جلسه این هفته مشخص می‌شود” جمله آشنایی برای دوستداران فوتسال است. این جمله تنها یکی از وعده‌های افتخاری است، البته وعده‌های سرخرمن!

افتخاری در یکی از این اظهارنظرها گفته بود: “شمسایی در صورت قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه‌های جهان سرمربی تیم ملی می‌شود.” هنوز جام به پایان نرسیده که گزینه دیگری به میان می‌آید، خسوس؛ کسی که تیم ملی را چند ماه پیش رها کرد!

به نتیجه نرسیدن مذاکرات با سرمربی اسپانیایی نزدیک به ۲ ماه این انتخاب را به تعویق می‌اندازد، اما پس از جواب منفی خسوس نیز اتفاقی نمی‌افتد و باز هم افتخاری در حال انتخاب است!

رییس کمیته فوتسال هر روز تاریخ جدیدی را عنوان می‌کند و زمانی که موعد مورد نظر فرا می‌رسد با یک وعده همه را شوکه می‌کند تا وقت کشی افتخاری یک روز دیگر تمدید شود.

کمیته فوتسال نه تنها به صدای دوستداران تیم ملی گوش فرا نمی‌دهد بلکه جام ملت های آسیا که چند ماه دیگر برگزار می‌شود را نیز فراموش کرده است.

زمانی که افتخاری برای ریاست کمیته فوتسال انتخاب می‌شد مخالفانی داشت، اما کفاشیان به شیوه مدیریتی خود بدون توجه به این مخالفت‌ها پای افتخاری ایستاد اما هم اکنون برای همه دلیل این مخالفت‌ها مشخص شده است.

ضعف در مدیریت کمیته فوتسال منجر خواهد شد که بر پیکره یکی از موفق‌ترین تیم‌های ورزشی ایران ضربات جبران‌ناپذیری وارد شود. دیگر تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌ها از ماه‌ها پیش تمرینات خود را آغاز کردند اما تیم ملی ایران هنوز اندر خم یک کوچه است.

رییس کمیته فوتسال در بین گزینه‌ها مانده است و کسانی را مد نظر قرار می‌دهد که شرایط سرمربیگری در تیم ملی را در ندارد و پس از مدتی مذاکره به نتیجه‌ای نمی رسد و این گونه تیم ملی بدون سرمربی می‌ماند. این درحالی است که برخی از مربیان ایرانی گزینه‌های انتخابی کشورهای آسیایی هستند.

این تعلل به هر دلیلی که باشد غیر قابل بخشش است چون تیم ملی تنها برای یک شخص یا یک باشگاه نیست و متعلق به یک کشور است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ata سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

افتخاری افتضاحی افتضاحححححححححححححححححححححححححححححححح…بی حیا بی کفایت بسته دیگه دیووونم کردی مرتیکه خرفت ….ملت مسخره توان تو هیچ شناسنامه هم برات اضافست تو جز این مردمی مارو مسخره کردی میخندی مرتیکه مردنی…

نام ... سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

افتخاری حیا کن فوتسال رو رها کن

علیرضا سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

بس کنید بابا…..اه… حالم از هرچی فوتسال و فوتبال به هم خورد.
چقدر این سایت اظهار نظر می کنه.
بجای حل مسئله،بیشتر کاسه کوزه هارو خراب می کنه.
بجای انتقاد،یکم پیشنهاد بدید،اگه می تونید.
از وقتی پایگاه خبری اومده،فقط حاشیه های فوتسالو خوندیم.
آقا اصلا افتخاری بد،خسوس بد،کفاشیان بد،اصلا جهنم ترابیان هم بد.شما ها که خوبین بیگین چطوری باید این مشکلو حل کرد.
بگین دیگه،اصلا شما برنامه نود فوتسال….

علیرضا..کرج سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

اخه کو گوش شنوا..اقایون فقط کار خودشون رو میکنن..این حرفها برای کسیه که منطق داشته باشه و کارش روی اصول باشه..از انتقادهای منطقی کمک بگیره تا کارش بهتر بشه نه برای یکی مثل افتخاری و کفاشیان که هرچی بگی کار خودشون رو میکنن

نام ... سه شنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

تو طرح بده خب استاد خخخخخخ