کد خبر : 43539
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 9:22
دسته‌بندی نشده
-

نتایج کامل دور رفت مرحله پلی‌آف جام ملت‌های اروپا / پیروزی مقتدرانه قزاقستان و توقف رومانی در خانه

نتایج کامل دور رفت مرحله پلی‌آف جام ملت‌های اروپا / پیروزی مقتدرانه قزاقستان و توقف رومانی در خانه
دور رفت مرحله پلی‌آف انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ شب گذشته با برگزاری ۴ بازی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور رفت مرحله پلی‌آف جام ملت‌های اروپا شب گذشته (سه‌شنبه ۱۵ سپتامبر / ۲۴ شهریور) با برگراری ۴ بازی به پایان رسید. در پایان این مرحله ۴ تیم پیروز به دور نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ در صربستان صعود می‌کند.

در بازی‌های شب گذشته رومانی در سالن رومئو لامندی شهر بوزائو مقابل میهمان خود مجارستان ۲ بر ۲ متوقف شد. در این دیدار لون ال‌لوئانی و فولرین ماتیو برای رومانی گل‌زنی کردند. گل‌های مجارستان توسط ایشتوان گال و زولتان دروت به ثمر رسید.

در دیگر دیدار آذربایجان موفق شد میهمانش اسلواکی را ۳ بر ۱ با شکست بدرقه کند. این دیدار در سالن ایدمان سارایی شهر باکو برگزار شد. در این دیدار آمادو، ویتالی بوریسوف و پیتر کوزار (گل‌بخودی) برای آذربایجان و آنتون برونوفسکی برای اسلواکی گل‌زنی کردند.

در سالن تیم اسپارتا پراگ شهر پراگ جمهوری چک٬ تیم ملی این کشور با یک برد خفیف ۲ بر ۱ میهمانش بلاروس را شکست داد. در این دیدار میهایل کواچ و الکساندر چرنیک (گل‌بخودی) برای چک گل‌زنی کردند. تک گل بلاورس نیز توسط الکساندر چرنیک به ثمر رسید.

قاطع‌ترین نتیجه این شب در سالن زنیتسا شهر زنیتسا حادث شد. در این دیدار قزاقستان موفق شد میزبانش بوسنی و هرزگوین را با نتیجه ۵ بر ۰ در هم بکوبد تا راه صعود خود را هموار کند. گل‌های قزاقستان که از بازیکنان برزیلی در ترکیب خود سود می‌برد توسط داگلاس جونیور (دو گل)، لئو سانتانا، سریک زامانکولوف و دورن نورگژین به ثمر رسید.

بازی‌های دور برگشت سه‌شنبه ۲۲ سپتامبر / ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

نتایج مرحله رفت پلی‌آف:

* آذربایجان ۳ – اسلواکی یک

* بوسنی و هرزگوین صفر – قزاقستان ۵

* رومانی ۲ – مجارستان ۲

* جمهوری چک ۲ – بلاروس یک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.