کد خبر : 43564
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 9:34
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان پول بده؛گرندپریکس هم می رویم!

کفاشیان پول بده؛گرندپریکس هم می رویم!
تیم ملی فوتسال ایران تنها در یک صورت آبانماه امسال در مسابقات گرندپریکس برزیل شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران تنها در یک صورت آبانماه امسال در مسابقات گرندپریکس برزیل شرکت می‌کند.

تیم ملی فوتسال ایران دیدار با دو تیم ملی روسیه و ایتالیا را در راه آماده سازی جام ملتهای آسیا پیش رو دارد و به احتمال زیاد در مسابقات گرندپریکس برزیل هم حضور خواهد یافت.

این در حالی است که کمیته فوتسال علاقه‌ای به حضور تیم ملی در این مسابقات ندارد ولی کمیته فنی و توسعه تاکید دارد که این تورنمنت در آستانه جام ملتهای آسیا می‌تواند تدارکات خوبی برای ملی پوشان باشد.

در همین رابطه مقرر شده است تا عباس ترابیان رئیس کمیته فنی دعوتنامه حضور تیم ملی در برزیل را به کمیته فوتسال بدهد و این کمیته هم در نامه‌ای به علی کفاشیان تایید نهایی را بگیرد.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: ما در جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه درباره حضور تیم ملی در گرندپریکس صحبت کردیم. ترابیان اصرار دارد که تیم ملی در این رقابتها شرکت کند. من هم گفتم اگر کفاشیان هزینه حضور تیم ملی در گرندپریکس را بدهد، اشکالی ندارد.

افتتخاری افزود: مقرر شد تا ابتدا دعوتنامه رسمی حضور تیم ملی در گرندپریکس را به کمیته فوتسال بدهند و ما هم به صورت مکتوب به کفاشیان منعکس کنیم تا اگر موافقت شود از سیزدهم تا هفدهم آبان به برزیل برویم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.