کد خبر : 43644
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 17:01
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی مهمان امشب در شبکه ۲ سیما

ابطحی مهمان امشب در شبکه ۲ سیما
مربی پیشکسوت فوتسال ایران امشب میهمان برنامه «خوبی از خودتونه» خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی از مربیان قدیمی فوتسال ایران که هدایت تیم شهروند ساری را به عهده دارد، مهمان برنامه «خوبی از خودتونه» از شبکه دوم سیما خواهد بود.

برنامه «خوبی از خودتونه» ساعت ۲۰:۵۰ امشب(پنج شنبه) پخش خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فقط شهروند پنجشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

اقای ابطحی شما جمعه بازی داریا،تا کی میخوای اینکاراتو ادامه بدی؟؟تیم که به لطف شما کلا بی تاکتیکه،فقط غیرت هوادارا و فشار داوری باعث برد میشه

نام ... جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

بچه ها نتونستن تاکتیک های من رو پیاده کنن
سالن لغزنده بود
توپهامون تو گل نرفت
داوری ضعیف بود
هفته به هفته بهار میشیم
بازیکنا باهم هناهنگ نیستن
از هفته پنجم ببعد تیم رو ببینین
از هفته هشتم ببعد تیم رو ببینین
نیم فصل بهترین فرصت برای رفع معایبه

سارکی جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۳۸

استاد ابطحی اگه شما پارسال نبودی مثل ۵ سال گذشته میرفتیم لیگ پایین تر..

نام ... جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

تیم رو پارسال دکتر نجاریان نگه داشت با تعویضها و دخالت های بموقش.. نمیدونی بدون

مجتبی جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۳۱

پیرو تایید حرفای دوتا دوست بالایی خواستم بگم وقتی تیممون امروز یه بازی حساس برابر تیم قم داره آیا رفتن ابطحی ب تهران و حضور تو برنامه شبکه دو و صحبت کردن درباره درس و مدرسه و ……. واجب بود؟؟؟؟؟
یا موندنش تو ساری و در کنار تیم موندن شب قبل مسابقه واجب تر بود!!!