کد خبر : 43638
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 13:19
دسته‌بندی نشده
-

پایگاه خبری فوتسال وارد سومین سال فعالیت خود شد

پایگاه خبری فوتسال وارد سومین سال فعالیت خود شد
پایگاه خبری فوتسال ایران امروز(پنج شنبه) ورود به سومین سال فعالیت خود را جشن گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو سال پیش در چنین روزی، فوتسال نویس های خبرگزاری ها و روزنامه های کشور دور هم جمع شدند تا پرافتخارترین رشته تیمی ایران، صاحب سایت تخصصی و مستقل شود. پایگاه خبری فوتسال حاصل ماه ها کوشش خبرنگارهای جوانی بود که در ۲۶ شهریور ۹۲ مصادف با روز میلاد امام رضا(ع) تلاش خود را با کمترین بودجه، منابع انسانی و امکانات به ثمر نشاندند و یک سال بعد در ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ مجوز فعالیت را از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دریافت کردند.

پایگاه خبری فوتسال ایران(fut5al) با تیم قوی متشکل از خبرنگاران با سابقه فوتسال نویس با قدرت استارت زد و الآن با آموزش بیش از ۳۰ خبرنگار در نقاط مختلف کشور، تمام رویدادهای فوتسال ایران را با بالاترین سرعت و دقت پوشش می دهد.

پایگاه خبری فوتسال بعد از گذشت دو سال از زمان راه اندازی، نه تنها خلا رسانه ای موجود در فوتسال کشور را پر کرده، بلکه وارد رقابت با خبرگزاری ها و سایت های مطرح ورزشی کشور نیز شده و برنامه های بسیاری برای توسعه و پیشرفت در زمینه اطلاع رسانی رویدادهای فوتسالی دارد.

بدون شک مجموعه پایگاه خبری فوتسال بدون دریافت نکات ارزشمند از جانب مخاطبان نمی تواند به درستی در مسیر پیشرفت قدم بردارد. از همین رو از شما عزیزان می خواهیم انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پل های ارتباطی موجود برای ما ارسال کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

سلام
ضمن تشکر و قدر دانی از شما
خواهشا از حمایت یک طرفه اشخاص پرهیز کنید
فقط به حق باشید و از روی قصد و غرض و یا دشمنی کسی رو خراب نکنید
همانطور ک از شمسایی حمایت میکردین الان از سرمربی جدید هم حمایت کنسد
با ارزوی موفقیت بیشتر برای شما عزیزان

نام ... جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۰۴

خسته نباشی.سایتتون عالی میشه اگه فقط به یک سری ادمای خاص بها ندین و ازشون حمایت بیجا نکنین و در عوض یه عده رو بکوبین.لطفا عادل و خدا ترس باشید و از حقانیت فوتسال دفاع کنین.

نام ... جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۱۷

با آرزوی موفقیت و صداقت بیشتر برای شما عزیزان

ناشناس شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

مسابقات فوتسال جوانان با حضور بیش از ۱۰۰۰ورزشکار در شهر ملایر برکزار شد این جوانان بی صبرانه در انتظار اسامی انتخاب شده به اردوی تیم ملی هستند لطفا از مسئولان جویا شوید که چه موقع اسامی اعلام میشود

طرفدار شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

مسابقات فوتسال جوانان با حضور بیش از ۱۰۰۰ورزشکار در شهر ملایر برکزار شد این جوانان بی صبرانه در انتظار اسامی انتخاب شده به اردوی تیم ملی هستند لطفا از مسئولان جویا شوید که چه موقع اسامی اعلام میشود

علیرضا نقیبی شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

باسلام
حضور دست اندر کاران تلاشگر سایتی که میشه گفت دریچه جدیدی از فوتسال رو به روی فوتسالدوستان گشود.
اینکه سال به سال بهتر شدید شکی نیست و امیدوارم با بینش و توجهی هرچه عمیق تر در نگارش و ثبت نظرات سازنده تر و فنی و نه مکالمات عامیانه دوستان بیش از پیش موفق باشید .
جناب جاوید سپاس از زحماتتون