کد خبر : 43765
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 - 22:25
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: برای تک تک ۶ گل تلاش کردیم/ هواداران برایمان همه کار کردند!

خوراکچی: برای تک تک ۶ گل تلاش کردیم/ هواداران برایمان همه کار کردند!
سرمربی گیتی پسند گفت: هنوز ۳ امتیاز از جدول عقب هستیم و باید در ۳ بازی باقیمانده تا انتهای نیم فصل نخست بهترین نتیجه را کسب کنیم تا حداقل از رقبای بالای جدولی عقب نمانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی پس از برد تیمش در برابر تاسیسات دریایی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما پس از بازی با قم هم قسم شدیم که با سپری کردن دو هفته طلایی به جدول بازگردیم که این اتفاق هم با همدلی و تلاش بازیکنان افتاد.
وی افزود: ما در این مدت برای لحظه به لحظه تیم برنامه‌ریزی کردیم و حتی قبل و بعد از بازی جلسات فنی برگزار می‌کردیم و برنامه‌های فرهنگی تفریحی برای تیم تدارک دیدیم تا صمیمیت بین بازیکنان بیشتر شود و به نتیجه برسیم که با تلاش تک تک بازیکنان به این مهم رسیدیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تقدیر از تلاش بازیکنان این تیم گفت: در این دیدار هم بزرگترها هم جوانان تلاش کردند و نشان دادند بی‌جهت نیست که در گیتی‌پسند توپ می‌زنند ضمن اینکه از پزشک تیم که احمد اسماعیل‌پور و مهدی جاوید را به این بازی رساند و سبب ارتقای روحیه سایر بازیکنان و کادرفنی تیم شد، تشکر می‌کنم.
وی درباره این دیدار بیان کرد: بازیکنان برای تک تک این ۶ گل تلاش کردند چون گل زدن در زمان پاورپلی آن هم در برابر تیم تاسیسات بسیار سخت است و ما موفق شدیم در این زمان با دفاع خوب در برابر بازیکنان تاسیسات علاوه بر اینکه گل نخوردیم گلزنی هم کردیم.
خوراکچی تصریح کرد: اما ما هنوز ۳ امتیاز از جدول عقب هستیم و باید در ۳ بازی باقیمانده تا انتهای نیم فصل نخست بهترین نتیجه را کسب کنیم تا حداقل از رقبای بالای جدولی عقب نمانیم و امیدوار هستم در این ۳ بازی هم با همین شور و انگیزه و همدلی به نتیجه برسیم.
وی با تقدیر از حمایت تماشاگران اصفهانی در این دیدار گفت: امروز هواداران برای ما همه کار کردند و در لحظاتی که تحت فشار بودیم با حمایت‌های خود سبب ارتقای روحیه بازیکنان ما شدند و امیدوارم در ادامه هم این حمایت تدوام داشته باشد و ما را تنها نگذارند.
وی با تقدیر از هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند بیان کرد: مدیران باشگاه به ما در زمان بحرانی تیم اعتماد کردند و حمایت از کادر فنی در مقطع سخت مهم است و از این بابت از آنها کمال تشکر را دارم.
خوراکچی درباره داوری این دیدار هم تصریح کرد: داوران این دیدار باتجربه بودند و با وجود سختی و حساسیت کار در دیدار امروز بازی را به خوبی مدیریت کردند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره هفته آینده تیمش در برابر فرش آرا گفت: ما در باد این برد نمی‌خوابیم و با تلاش و برنامه‌ریزی سعی می‌کنیم بازی خوبی مقابل تیم ریشه‌دار فرش آرا انجام دهیم چرا که سختی آن دیدار کمتر از بازی امروز نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

ممنون که آبروی اصفهان و گیتی خریدید ایول دارید خدایش یه خسته نباشید از نفر اول کادر فنی تا آخرین نفرتون که تدارکات با تعصب تیمتون تشکر کنم ممنون

م.. جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

دمتون گرم.واقعا طرفداران از جون مایه گذاشتند دم لیدرا گرم. این ششتا خیلی چیزا را ثابت کرد.

اصفهانی باغیرت جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

چه فایده یک بازیکن بومی نداریم ………..بااین همه هزینه چراچندبازیکن بومی توتیم نباشند گیتی پسندفقط اسم اصفهان رو شه …..یک بازیکن بومی نداریم …شرم آوره…..به فکربازیکن بومی هم باشید تیم بایدصددرصدبومی بشه

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۴۵

خدایى شما بدتر هستید یا قرچک .مجریتون فقط نگاه میکنه فردوسى پور قرچک چکار میکنه از کاراش تقلید کنه باباجان حتى فردوسى پور هم انگشت کوچیکه اون نمیشه چه برسه به شما .تقلید بده .

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۷:۴۵

بابت کشف استعداد جدید بومی اصفهان توسط حضرتعالی و اضافه کردن آن به تیم نیز بسیار متشکریم و این استعداد کسی نیست جز لوکاس برزیلی!!!!

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

بازم علی عابدین عشق است ستاره این روزای گیتی پسند بازم با پاس گلی که داد بازی رو برگردوند.

امید شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

اصفهان واقعا پایتخت تمدن و فرهنگ ایرانه
لطفا قرچک که هر سال چند بار به دلیل رفتار تماشاگراش محروم میشه را با اصفهان مقایسه نکنید

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

شک ندارم علی عابدین به این زودیا تو اروپا بازی میکنه جادوگر جدید فوتسال ایران. ناظم یادت باشه عابدین باید باشه