کد خبر : 43658
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 - 11:30
-

صالح: فوتسال باید به گرفتن مقام جهانی فکر کند

صالح: فوتسال باید به گرفتن مقام جهانی فکر کند
ناصر صالح می‌گوید چقدر خوب می‌شد که افتخاری برای انتخاب سرمربی تیم ملی از افرادی مشورت می‌گرفت که می‌خواهد صادقانه به فوتسال کشور کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کارشناس فوتسال با بیان اینکه دیدگاه فوتسال روز دنیا با دیدگاه فوتسال امروز ما فرق می‌کند، گفت: به سرمربی و مدیرفنی جدید تیم ملی فوتسال توصیه می‌کنم نگرش بازیکنان را نسبت به فوتسال روز دنیا تغییر دهند. در فوتسال روز دنیا سه فاکتور مهم و باارزش گنجانده شده که باید با توجه به این سه فاکتور عمل شود تا فوتسال کشور پیشرفت کند.

او درباره این سه فاکتور توضیح داد: بازیکنان باید سرعت، تمرکز در دفاع و دقت داشته باشند. این سه فاکتور بسیار باارزش است که باید در برنامه‌ریزی‌مان آورده شود تا نگرش فوتسال ما نسبت به گذشته عوض شود.

صالح افزود: اگر بخواهیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید این عزیزان از اکنون برنامه‌ریزی کنند تا در آینده بازی‌های بهتری از تیم ملی فوتسال‌مان شاهد باشیم.

این کارشناس فوتسال درباره عملکرد کمیته فوتسال،‌ گفت: با تمام احترامی که برای افتخاری قائل هستم باید بگویم ایشان به اندازه توانایی‌های فنی و شناخت‌شان از افراد در جامعه فوتسال تصمیم می‌گیرند. چقدر خوب بود که آقای افتخاری از افرادی مشورت می‌گرفتند که صادقانه می‌خواهد به فوتسال کشورمان خدمت کنند. البته تصمیمات ایشان قابل احترام است اما هر کس به اندازه‌ توانایی‌های فنی و تجربیاتی که در آن رشته ورزشی دارد تصمیماتی می‌گیرد، ان‌شاءالله که ایشان هم موفق باشند.

صالح افزود: مسئولان فوتسال چه در کمیته فوتسال و چه کمیته انضباطی در رابطه با حاشیه‌هایی که در فوتسال است زیاد سخت‌گیری نمی‌کنند. اگر این کمیته‌ها کاری کنند که جلوی این حاشیه‌ها گرفته شود ما می‌توانیم حرف‌های زیادی در فوتسال دنیا داشته باشیم. فوتسال باید به مقام آوردن در جهان فکر کند.

این کارشناس فوتسال ادامه داد: اگر بازیکنان و مربیان کشورمان در فوتسال موفق شوند اعتبار زیادی برای کشور خواهند آورد. موفقیت فوتسال هم برای بازیکنان و هم مربیان از بابت ترانسفر شدن اهمیت زیادی دارد.

صالح تصریح کرد: برای سرمربی جدید و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءالله آقای ناظم‌الشریعه از تجربیات خوب آقای صانعی استفاده کند و با همکاری هم بتوانند فوتسال کشور را از این بحران نجات دهند.

او در پاسخ به اینکه چقدر امیدوار است که ایران در آسیا مقام بیاورد، گفت: همه چیز بستگی به برنامه‌ریزی دارد. همان‌طور که ما برنامه‌ریزی می‌کنیم کشورهای ژاپن، ازبکستان و تایلند هم برنامه‌ریزی و کار می‌کنند. همه چیز بستگی به توانایی‌های مربیان ما دارد. ما بازیکنان و پتانسیل خوبی در کشور داریم. اگر از این‌ها به خوبی استفاده شود صددرصد نتایج خوبی خواهیم گرفت.

صالح درباره اینکه سرمربی شدن خودش در تیم ملی کره جنوبی در چه مرحله‌ای است، گفت: از کره جنوبی ایمیلی آمده مبنی بر اینکه می‌خواهند برای من مترجم بگیرند. ترابیان در این مورد با من مشورت کرد و نظر من این بود که بازیکنان کره‌ای بیشتر راغب هستند که به زبان مادری صحبت کنند در نتیجه اگر یک مترجم فارسی به کره‌ای داشته باشیم بهتر است. البته اگر مترجم انگلیسی، کره‌ای هم باشد مشکلی ندارم. از آن روز ایمیلی به کمیته فنی نرسیده و منتظر جواب‌شان هستیم. در هر صورت اگر شد به کره‌جنوبی می‌روم و اگر نشد در ایران می‌مانم و به مملکت خودم خدمت می‌کنم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.