کد خبر : 43661
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 - 13:06
-

ناظم‌الشریعه از جنس فوتسال است/ ازبکستان محک خوبی برای سرمربی مستعد تیم‌ملی است

ناظم‌الشریعه از جنس فوتسال است/ ازبکستان محک خوبی برای سرمربی مستعد تیم‌ملی است

رئیس دپارتمان فوتسال آسیا در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سرمربیگری آقای ناظم‌الشریعه را به ایشان تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برایشان دارم. همه باید به تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال احترام گذاشته و با یکدلی تیم‌ملی فوتسال ایران را حمایت کنیم. وی با اشاره

رئیس دپارتمان فوتسال آسیا در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سرمربیگری آقای ناظم‌الشریعه را به ایشان تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برایشان دارم. همه باید به تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال احترام گذاشته و با یکدلی تیم‌ملی فوتسال ایران را حمایت کنیم.

وی با اشاره به حساسیت بازی‌های آسیایی ازبکستان برای تیم‌ملی ایران متدکر شد: در نهایت معیار و ملاک ارزیابی آقای ناظم‌الشریعه بازی‌های آسیایی ازبکستان است که مقدماتی جام‌جهانی کلمبیا ۲۰۱۶ هم بوده و می‌تواند محک خوبی برای این مربی جوان و بااستعداد تیم‌ملی فوتسال ایران باشد.

تارقلی‌زاده در ادامه به سفر اخیر خود به قطر اشاره کرد و در این رابطه توضیح داد: قطری‌ها طی درخواستی رسمی از AFC خواستند تا با توجه به راه‌اندازی کمیته جدیدالتاسیس فوتسال خود جلسه‌ای با ما داشته باشند و به همین خاطر نیز به دوحه دعوت شدیم.

ø;

جلسه علی تارقلی زاده با مسئولان کمیته فوتسال قطر

وی افزود: در این جلسه کمیته فوتسال قطر برنامه‌هایشان را برای ما پرزنت کردند و من هم برنامه‌های AFC را در تقریبا در یک روز برایشان توضیح دادم. به اعتقاد من این جلسه تبادل اطلاعات بسیار مفیدی بود به این دلیل که آقای عبدالله ساعی رئیس کمیته فوتسال قطر بسیار مجدانه و با پشتکار نشان داد که نوید روزهای هر چه بهتر را برای فوتسال این کشور می‌دهد.

ø;

جلسه تارقلی زاده با کمیته فوتسال قطر

رئیس دپارتمان فوتسال آسیا از تدارک وسیع قطری‌ها برای راهیابی به جام‌جهانی فوتسال خبر داد و گفت: در یکی از روزها از تمرینات تیم‌ملی قطر بازدید کردیم و جلسه‌ای با سرمربی پرتغالی آنها داشتیم که ایشان هم مختصری از برنامه‌های تدارکاتی و مقدماتی‌شان را برای حضور پرقدرت برای قهرمانی آسیا عنوان و تشریح کردند.

AV8F3447

علی تارقلی‌زاده در خاتمه به کارگاه‌های آموزشی مدیریت باشگاهداری فوتسال اشاره کرده و خاطرنشان کرد: طبق برنامه قبل کارگاه آموزشی مدیریت باشگاهداری فوتسال را نهم تا یازدهم نوامبر در ایران و ۲۳ تا ۲۵ نوامبر در ژاپن برگزار می‌کنیم. ضمن اینکه یک کارگاه آموزشی دیگر را هم برای آپریل سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته‌ایم که در کوالالامپور برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.