کد خبر : 43805
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 12:01
-

افتخاری: برای قهرمانی بیشتر به بازیکنان تکیه کرده‌ایم تا کادرفنی/ برای حضور شمسایی در تیم ملی با من صحبت شده است

افتخاری: برای قهرمانی بیشتر به بازیکنان تکیه کرده‌ایم تا کادرفنی/ برای حضور شمسایی در تیم ملی با من صحبت شده است
خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم و برای قهرمانی در جام ملت های آسیا بیشتر به بازیکنان تکیه کرده ایم تا کادر فنی.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در مورد اینکه آیا وحید شمسایی مربی‌- بازیکن تیم فوتسال تأسیسات آیا باز هم به تیم ملی فوتسال دعوت خواهد شد، گفت: این مسئله‌ای است که کادر فنی باید درباره آن تصمیم بگیرد. من در اینباره دخالتی نمی‌کنم.

وی ادامه داد: البته در اینباره با من صحبت‌هایی شده و من گفتم که از نظر من دعوت شمسایی به تیم ملی فوتسال مانعی ندارد. اگر تشخیص می‌دهید که شمسایی بازیکن آماده‌ای است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند او را دعوت کنید و ما مخالفتی با این مسئله نداریم.

افتخاری در خصوص انتقاداتی که به انتخاب ناظم‌الشریعه سرمربی جدید تیم ملی فوتسال شده، اظهار داشت: من گفتم که بهتر از ناظم‌الشریعه هم در فوتسال وجود دارد اما همه آنها قرارداد دارند و محدودیت‌هایی که فدراسیون برای ما گذاشته که باید مربیان یک شغله باشند دست ما را بسته بود و نمی‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. ناظم‌الشریعه و علی صانعی تنها کسانی بودند که قرارداد نداشتند و شرایط دیگری هم داشتند که افراد مثبتی بودند و بی‌حاشیه کار می‌کنند و این افراد امتیازهایی مثل مواردی که نام بردم داشتند به همین دلیل اینها را انتخاب کردیم و در هر صورت همه کسانی که مشغول فعالیت در فوتسال هستند از آنها توقع داریم که این کادر را حمایت کنند تا بتوانند موفق باشند چون موفقیت اینها موفقیت همه خواهد بود.

افتخاری در مورد اینکه به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فوتسال دیر انتخاب شده، گفت: انتخاب سرمربی سخت بود، کمیته فنی یک نظر داشت و کمیته فوتسال یک نظر دیگر و تطبیق این نظرها با هم مشکل بود. ما اعتقادی به نفرات آنها نداشتیم و آنها هم اعتقادی به نفرات ما نداشتند. بنابراین باید به یک خرد جمعی می‌رسیدیم تا کسانی را انتخاب کنیم که دو طرف آنها را قبول داشته باشند. به همین دلیل بین همه گزینه‌هایی که مطرح بودند این نفرات را انتخاب کردیم که خوشبختانه مورد تأئید هم قرار گرفتند و از امروز هم به صورت رسمی کارشان را آغاز خواهند کرد.

رئیس کمیته فوتسال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی تیم ملی فوتسال توانایی قهرمان کردن این تیم را در آسیا را دارد یا نه،‌ اظهار داشت: باید بگویم که شاید ۷۰درصد عملکرد یک تیم بازیکنان آن باشند و ۳۰ درصد هماهنگی لازم دارند که این کار برعهده سرمربی است. خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم و برای قهرمانی بیشتر به بازیکنان تکیه کرده‌ایم تا کادر فنی. آنها هستند که نتیجه را برای ما رقم می‌زنند بنابراین سعی می‌کنیم بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کنیم تا بتوانند نتایج خوبی هم برای ما بگیرند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.