کد خبر : 43812
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 15:13
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی :وحید شوخی کرد!/ به جان ۲ بچه‌ام هیچ توهینی از هواداران ندیدم/ابهت تاسیسات کم شد!

خوراکچی :وحید شوخی کرد!/ به جان ۲ بچه‌ام هیچ توهینی از هواداران ندیدم/ابهت تاسیسات کم شد!
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هیچ توهین و بی‌احترامی از سوی هواداران اصفهانی ندیدم و بی معرفتی است که بخواهیم چنین مسائلی را مطرح کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد پیروزی ۶ بر ۲ روز گذشته تیمش مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: خودمان هم فکر نمی‌کردیم به این صورت و با این نتیجه تأسیسات را شکست دهیم. با توجه به انگیزه بازیکنانم انتظار برد را داشتیم اما نه به این صورت.

وی افزود: بازی ما و تاسیسات دریایی بازی بزرگی بود و بازیکنان بزرگ در این گونه بازیها نتیجه را رقم می زنند. احتمال برد با این نتیجه برای تاسیسات دریایی هم وجود داشت چون بازی باکیفیتی از ۲ تیم شاهد بودیم اما سپهر محمدی دروازه بان ما فوق العاده ظاهر شد و بالاتر از سطح فوتسال دنیا گلری کرد و عملکرد خوب او اعتماد به نفس تیم ما را بالا برد و بچه های ما با تمرکز بیشتری بازی کردند.

سرمربی گیتی‌پسند متذکر شد: در این دیدار ما خوب دفاع کردیم و بهتر از آن حمله کردیم و می‌دانستیم تاسیسات دریایی بعد از دقیقه ۳۰ افت بدنی دارد که بعد از دقیقه ۳۰ فشار آوردیم و گلهای برتری مان را زدیم.

وی افزود: این شکست چیزی از ارزش های تیم قهرمان آسیا کم نمی‌کند و بزرگی تیم ما باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد. بعد از باخت پرگل برگرداندن تیم بزرگ سخت است و فکر می کنم تاسیسات در ادامه کار به مشکل بخورد. با این نتیجه ابهت تاسیسات دریایی کمتر شد و تیم های دیگر به این خودباوری می رسند که می توانند تاسیسات را ببرند که همین مساله کار آنها را سخت می کند.

وی در مورد اینکه وحید شمسایی از دست او ناراحت است و نسبت به توهین هواداران معترض بوده گفت: واقعا بی معرفتی است که تاسیساتی‌ها بخواهند انتقاداتی از تماشاگران اصفهانی داشته باشند چرا که یک ماه پیش آن‌ها با حمایت همین هواداران توانستند قهرمان آسیا شوند. من هیچ توهین و بی احترامی از سوی هواداران ندیدم که بخواهم واکنشی نشان دهم.

سرمربی گیتی‌پسند تصریح کرد: ما در دیدار مقابل مقاومت نتیجه را واگذار کردیم اما نگفتیم زمین کج است و مسائل دیگر را مطرح نکردیم البته من به وحید احترام می‌گذارم اما می‌توانم حرف او را قبول نکنم چرا که به جان دو بچه‌ام نه چیزی دیدم و نه مسئله‌ای شنیدم. خوب نیست که این مسائل را مطرح کنیم زیرا فقط باعث می‌شود که رفاقت‌ها کمرنگ شود. تاسیسات پس از ۲۷ هفته شکست خوردند و این موضوع برای آن‌ها گران تمام شد. البته شک نکنید که این مسائل فراموش خواهد شد و رفاقت من و وحید روز به روز بیشتر می‌شود چرا که در گذشته هم ما مسائل بدتر از این داشتیم.

خوراکچی افزود: من در زمین مسابقه دست به هر کاری نمی‌زنم شما یک صحنه غیر ورزشی از بازی روز گذشته بیاورید یک توهین از هواداران بیاورید آن وقت من حرف وحید را قبول می‌کنم باید واقع بین باشیم البته مطمئنم اگر فردا با وحید مصاحبه کنید او نظرش عوض شده است شاید هم اکنون در تفسیر این شکست قرار دارد.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود پس از این بازی با وحید شمسایی درگیری و دعوا داشته است، خاطرنشان کرد: واقعاً نمی‌دانم چرا اینطور شلوغ می‌کنند، اصلاً کدام دعوا و درگیری؟! من به شمسایی گفتم که خدا بزرگ است و شمسایی هم به شوخی به من گفت دیگر با تو رفیق نیستم! این جمله شمسایی را خبرنگاران جدی تلقی کردند.
سرمربی گیتی‌پسند ادامه داد: خدا شاهد است درگیری با شمسایی نداشتم، شاید در بازی‌های قبلی کمی با هم درگیری داشتیم اما در بازی روز گذشته این اتفاق رخ نداد.
خوراکچی افزود: واقعاً روز جمعه یک روز خوب فوتسالی برای اصفهان بود و هواداران‌مان در شرایط سخت تیم‌ را حمایت کردند و در این بازی سنگین پشت سر ما بودند. بعد از باختی که مقابل فردوسی مشهد داشتیم در ۵ بازی ۴ پیروزی و یک تساوی کسب کردیم که فوق‌العاده است. کم کم به همان گیتی‌پسندی که می‌خواهیم تبدیل می‌شویم.
وی تصریح کرد: در فوتسال ایران هر نتیجه‌ای‌ که رخ می‌دهد اتفاقی نیست. ما به روزهای خوب‌ امیدواریم و می‌دانیم به آن تیم ایده‌آل نزدیک شده‌ایم هر چند هنوز کار داریم تا به آن چیزی که می‌خواهیم تبدیل شویم. فقط باید در این شرایط از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند و به اعضای کادر فنی و بازیکنان اعتماد داشتند و حالا هم جواب اعتمادشان را گرفتند.
سرمربی گیتی‌پسند ضمن تشکر از کادر پزشکی تیمش در خصوص عملکرد سپهر محمدی در بازی با تأسیسات دریایی گفت: محمدی همیشه دروازه‌بان خوبی است اما روز گذشته استثنایی کار و به پیروزی ما کمک فراوانی کرد.

منابع: فارس، تسنیم، ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

gh شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

بازم علی عابدین رونده بازی رو تغییر داد شک ندارم به زودی لژیونر میشه جادوگر جدید فوتسال ایران.

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

پاس گلش عالی بود به سعید افشار دو تا از جونای خوب گیتی بازی ۲.۱ شد تاسیسات به هم ریخت عابدین عالی پاس گل داد

اصفهانی باغیرت شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

خوشحال نباش این پیروزی دوام چندانی نخواهدداشت…….تیم به بومی بودن شه که یک بازیکن بومی نداریم ……..رفتن هرچی غیربومی هست جمع کردندتوتیم……اگه راست می گید واقعا عاشق اصفهان هستید بهابدیدبه بازیکنان بومی پله به پله تیم خودشومی کشه بالا…..داره هزینه میشه چرابرابازیکنان بومی هزینه نمی شه ……متاسفم براتون ….من که تاصدسال دیگه بااین وضع پاموتواستادیوم نمی زارم…….

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

آهای اصفهانی با غیرت
اگه بیرونی نباشه که نمیشه به بهانه آنها بعضی ها بخور بخور داشته باشند

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

آدم خوبه هر چند قتل یکبار واسه سلامتی خودش بره دکتر چکاب
بخصوص چشم و گوش تا آنهمه افتضاح را بتواند ببیند و بشنود

Kasra شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

Har bazi ali abedin dare bazi ro dar miare vase giti…haghe bazish kheily bishtar az in harfas…behtarin bazikone asias ta 2sal dg

نام شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

چرا الکی شما حرف میزنی گیتی پسند اگه میخواست بازیکنه بومی بیاره که الان مثل کاشی نیلو بود الکی نظر ندید

نام ... شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳

اره برید بازیکن بیارید فقط پولتونو دوست دارن مثل کشاورز جاوید وهمه غیر بومیها بعد میگین استان اصفهان نصف جهان از خودتون چى دارید

طرفدار گیتی یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۳۷

شما که بومی بومی میکنید سپهر مال کجاست,افشاری مال کجاست,که دیروز عالی بودند,بقیه بومیا اصفهان ادعا را بذارند کنار باد لا کتاشون نندازن,هرشب قهوه خونه نرند,که رشد کنند مثل سپهر ها و مهرداد جابریها بشن, پس مزه نریزید مهم اسم وآبروی شهره که تیم گیتی پسند سربلندش کرده,

م.. یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۴۱

راست میگه خداییش,بومی زیاد میشه کاشی نیلو.درضمن مگه رعال مادرید چند تا مادریدی داره,یا تیمای دیگه,جمع کنید چرتو پرتارو,همون بهتر که شماها ورزشگاه نمیاین,

نام یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

بله پس الکی نظر ندید زنده باد گیتی

نام... دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۱۸

راست میگه چیه هی بومی بومی میکنی شما اصلا اصفهانی نیستی اخه اگه بخوان بومی کنن که مثل کاشی نیلو میشه اصلا شما دیگه نظر نده هی بومی بومی میکنه!! بعدش سپهر محمدی سعید افشار فرشاد شارقی اینا پس ماله کجان؟؟

سعيد دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۳

محمود خوراکچی این بازی برگشت داره…..محمود یادت باشه وحید سرورته. حالا روز بده تیم تاسیسات بوده که باختیم وگرنه تو علم مربی گریت انقدر نیست که بتونی تاسیسات رو ببری.

نام ... سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

تاسیساتیا زورشووون گرفته