کد خبر : 43771
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 0:47
-

دشت یک امتیازی میثاق با چاشنی شانس

دشت یک امتیازی میثاق با چاشنی شانس
تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور میزبان تیم میثاق تهران بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور میزبان تیم میثاق تهران بود.
عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش برای این دیدار حساس از وجود محمد خرم ، عارف شبانه گرد ، محمد بنى اسدى ، محمد حسینى نژاد ، میلاد چراغى ، محمد رضا دهقانى ، بهزاد میرى زاده ، عارف محمدى ، سینا احمدیانپور ، احسان برتیا ، سینا بخشى و مجید احمدى بهره برد.
از سوی دیگر رضا لک سرمربی میثاق تهران مجیدفرحناک، محمدباوقار،محسن فرهمند،مجیدحاجی بنده،محمدرضازحمتکش،الیاس براتی،رامین شعبان زاده، حسین حیدری، عارف بلوکی و شاهین اسدپوررا به این بازی فرستاد.
نارنجی پوشان آذرخش که مثل همیشه از حمایت خوب هواداران برخوردار بودند برای به دست آوردن سه امتیاز این دیدار از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کردند.
شوت زیبای محمد حسینی نژاد در دقیقه دوم بازی می توانست دروازه میثاق تهران را باز کند اما این مهم رخ نداد. در ادامه نیمه نخست نماینده هرمزگان می توانست حداقل دو بار دیگر دروازه مهمان خودش را باز کند اما این اتفاق نیفتاد تا این که در دقیقه ١٩ بازی تیم میثاق صاحب یک ضربه پنالتی شد اما واکنش خوب محمدخرم که به جای عارف شبانه گرد درون دروازه جای گرفته بود، پنالتی الیاس براتی را گرفت تا بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم شاگردان روزپیکر حملات خود را گسترده ترکردند تا جایی که مشکی پوشان تهرانی کمی عقب تر نسبت به نیمه نخست بازی می کردند. حملات پی در پی نماینده هرمزگان و فرصت های به دست آمده یکی پس از دیگری از دست می رفت . تیرک دروازه در این نیمه دوبار ناجی دروازه میثاق تهران شد تا این بازی حساس و تماشایی در پایان بانتیجه بدون گل به پایان برسد و آذرخش سرخون بندرعباس با بد شانسی تمام به حق خودش که پیروزی در این بازی بود نرسد.
تیم آذرخش در این دیدار با لباسهاى اول خود نارنجى به میدان رفت.
از نکات جالب این دیدار انتخاب سرداور تهرانی برای قصاوت بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.