کد خبر : 43941
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 23:18
-

رحمانی: من هم از نتایج یاسین پیشرو متعجبم!/ به غیاثی تذکر می دهم/ تا بازی بعدی تغییر و تحول نداریم

رحمانی: من هم از نتایج یاسین پیشرو متعجبم!/ به غیاثی تذکر می دهم/ تا بازی بعدی تغییر و تحول نداریم
مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو می گوید مثل مردم از نتایج تیمش متعجب است و بابت عملکرد ضعیف تیم به غیاثی تذکر خواهد داد. با این حال تا بازی فردوسی خبری از تغییر و تحول نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو روز قبل طی گزارشی انتقادی از عملکرد تیم یاسین پیشرو در لیگ برتر منتشر کردیم و سکوت مدیران باشگاه را در قبال نتایج ضعیف تیم، معنادار خواندیم.
روز گذشته سرمربی تیم در واکنشی تند نسبت به این گزارش اعلام کرد: عجیب است که پایگاه خبری بعد از دو ماه سکوت، غیر منصفانه به تیم انتقاد می کند و آن را زیر فشار قرار می دهد.
اما مدیرعامل باشگاه در گفت و گویی با پایگاه خبری فوتسال، این گزارش را کاملا منصفانه دانست و گفت حرف حساب جواب ندارد. متن کامل گفت و گوی علی رحمانی با پایگاه خبری فوتسال را درباره وضعیت تیم، آینده کادرفنی و نتایج ضعیف در ادامه بخوانید:
علی رحمانی ابتدا در پاسخ به این پرسش که آیا اولتیماتوم به سرمربی تیم داده است یا نه، اظهار کرد: اولتیماتوم دادن به فردی که ما انتخابش نکرده ایم، معنی ندارد. همه شاهد بودند که ما در فاز اول مسابقات، به سختی نتیجه را به تاسیسات واگذار کردیم و بردهای پرگلی هم آوردیم. با این حال اجازه دخالت را به خودم نمی دادم. رسانه ها نیز انرژی خوبی به ما می دادند. الآن هم می گویم رسانه ها برای من که خود رسانه ای هستم، حیات خلوتمان محسوب می شود. سایت پایگاه خبری نیز ما را زیر سوال برد که چرا مدیران باشگاه سکوت کرده اند. اما نیز الآن با شما مصاحبه می کنیم تا دلایل این موضوع را روشن کنیم.
وی درباره ادعای مهدی غیاثی درباره غیر منصفانه بودن انتقاد پایگاه خبری و تحت فشار قرار دادن تیم افزود: اولا پایگاه خبری با آن گزارش مدیران یاسین پیشرو را تحت فشار قرار داد نه تیم را . حرف حساب هم جواب ندارد و معتقدم گزارش کاملا منصفانه بود. بنده خودم رسانه ای هستم و بلدم چطور جواب دهم. در ضمن آنقدری که رسانه ها بردهای ما را پوشش داده اند، به باخت ها نپرداخته اند. مگر آن زمان که شما و دیگر رسانه ها خبر برد ما را تیتر می کردید ، برایتان تاج گل فرستادیم که الآن با یک انتقاد بخواهیم اعتراض کنیم؟
مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم همچنین در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای آینده تیم خواهد گرفت، توضیح داد: زمانی که تیم را تحویل گرفتیم، سعی کردیم بیشتر مدیریت روانی روی تیم انجام دهیم تا مدیریت راهبردی . می توانید از بازیکنان سوال کنید که آیا کوچکترین ایرادی در کار ما برای مدیریت مسائل روحی بوده است یا نه. اما نظر مردم برای ما اهمیت زیادی دارد. مردم می گویند باشگاه، زیادی خرج کرده است و حتی واژه متمول را در کامنت های سایت برای ما استفاده می کنند و حتی نتیجه نگرفتن را به خاطر همین خرج های زیادی می دانند. ببینید، من برای کادرفنی ارزش زیادی قائلم. چه ببرد چه ببازد.الآن آقای غیاثی برایم مثل زمانی که تیمش پیروز می شد ارزشمند است.اما مجبورم چون نسبت هایی را به ما می دهند، جواب دهم. اینکه می گویند پولمان را از سر راه آورده ایم این طور نیست. مالک باشگاه برای هر ریال زحمت کشیده است و امروز به خاطر تعصب خاصش به استان قم بودجه ای را مختص فعالیت فرهنگی و ورزشی تخصیص داده است . یاسین پیشرو به هیچ وجه قصد سو استفاده از ورزش و سرپوش گذاشتن روی مباحث کاری و اقتصادی در هلدینگ دارویی یاسین که به نوعی زیرمجموعه آن محسوب می شویم از این طریق را ندارد. اگر جلو آمده ایم و خرج می کنیم فقط و فقط به خاطر دل مردم است تا دل آن ها را شاد کنیم.
وی افزود: به کادرمدیریتی بنده ایراداتی وارد کرده اند. ابتدا بگویم بنده نماینده اجرایی هیات مدیره هستم. مدیرعامل جایگاه اجرایی دارد. اگر مدیران هلدینگ یاسین که در راس آنها دکتر حسینی حضور دارند ضعیف بود، در مباحث اقتصادی موفق نمی شدند و اتفاقا در ایده پردازی واجرا و در پی آن توسعه با سرعت بالا را ظرف مدت کوتاه شاهد نبودیم . مدیران یاسین آن قدری توان داشته اند که یک هلدینگ را با بیش از ۷۰۰ نفر به نحو احسن مدیریت کنند . حال شاید در برخی رشته های ورزشی کم تجربه باشیم اما کادر مدیریتی ضعیفی نداریم ضمن اینکه بارها عرض کرده ام مدیریت در یاسین پیشرو مسطح است و به خرد جمعی اعتقاد بالایی داریم . به هر حال اگر تیم های دیگر بهتر از ما نتیجه می گیرند به خاطر تجربه و حضور طولانی مدتشان در ورزش است.
رحمانی با اعلام اینکه کادرمدیریتی یاسین پیشرو از امروز به مباحث مدیریتی تیم ورود می کند، خاطرنشان کرد: اگر تا امروز سکوت کردیم، به این دلیل بود که نمی خواستیم اصطکاک وارد شود. اما الآن اگر مشکلی به تیم وارد شود، مردم ناراحت خواهند شد و ما باید ورود کنیم. البته بعد از تحویل گرفتن تیم فوتسال دوستی صمیمی بین ما و آقای غیاثی و پاک به وجود آمده ، با این حال ما این کادر را نمی شناختیم و آن را به ما تحویل دادند اما خدا را شکر اگر الآن به کسی بگویم برو، بدون یک کلمه اعتراض می رود!

وی همچنین تصریح کرد: در این مدت افراد زیادی آمدند تا در کار تیم دخالت کنند اما اجازه ندادیم و نخواهیم داد . با کادر فنی هم اتمام حجت کردیم که تا زمانی که مردم تغییری نخواستند تغییری نمی دهیم اما اگر حتی بخواهند خودم هم کنار بروم، خواهم رفت. چون واقعا نمی خواهیم مردم را اذیت کنیم. نمی گویم کادرفنی بدی داریم. اگر بد بودند سه برد پرگل نمی آوردند. اما من هم مثل مردم از نتایج اخیر تیم متعجبم! از همین رو برای اولین بار با سرمربی تیم جلسه خواهم داشت تا تذکر لازم را به وی بدهم و توضیحاتش را بشنوم. بازهم تاکید می کنم ما با یک نتیجه سرمربی را بازخواست نمی کنیم و همیشه به روند نگاه می کنیم. اگر هم ۳-۴ هفته سکوت کردیم برای جلوگیری از اصطکاک بود. اما الآن دکتر حسینی رئیس هیات مدیره باشگاه این ماموریت را به من داده و گفته پیگیری کنم که دلیل این نتایج چیست.
رحمانی با تاکید بر این که اتاق فکر باشگاه یاسین پیشرو به وسعت شهر قم است، خاطرنشان کرد: مردم ما را در کنار خودشان ببینند و ما به مدیریت مسطح ایمان داریم.ما نیامده ایم که مدیریت خودمان را به رخ کسی بکشیم. مردم قم واقعا لطف کنند و خودشان را از کادر مدیریتی باشگاه جدا نکنند و بازهم مثل سابق به ورزشگاه بیایند و پشت تیم باشند. با نیامدن آن ها ما واقعا ناراحت می شویم چون چیزی کم نگذاشته ایم. با این حال ممنون هستیم که تا این لحظه اعتراض شدیدی نداشتند.
مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو در پایان اعلام کرد: اگر قرار باشد تغییر و تحولی در کادرفنی تیم صورت بگیرد، بعد از بازی با فردوسی مشهد خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق فوتسال شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

بابا دست بردار رحمانی
تو هم با غیاثی یه کاسه شدی خجالت بکش حیف واقعا

بچه پایینم ولی بالایی دارم دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

مدیرمدیره خودتوخسته نکن اولا برو به اون استادموفق بگو ب جای آوردن وزنه برداروکاراته باز وتکواندوکار ب تیم های لیگ پایین فوتسال کمک کن که باعث سربلندیت میشن وراه وواسه جوونای فوتسالیست شهربازمیکنی رفتی وزنه بردار وکاراته کا وتکواندوکار آوردی که مث ی نسیم میان پول میگیرن وب ریش قمی هام میخندن ومیرن پس حرف الکی نزن از مردم قم مایه نزار شمادنبال معروف شدن خودتون هستید ن خدمت ب مردم وورزش دوما تاوقتی امثال غیاثی وحاج ناصر وامثال اینا راس کار باشن صدسال دیگه هم باباندبازی ورابطه نمیزار ن کسایی که حقشون بیان خدام جاحق نشسته شمام مثل مدیرماهان الان گرمی سال دیگه فرار وبرقرارترجیح میدی عزیزم

فوتساليا شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

هههههههه ابن مارو جی فرض کرده

ابولی شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

جناب اقای مدیر عامل؛ هنوز مونده تا شما این غیاثی ها را بشناسید؛ اینا تو ورزش قم زور دارن، فقط همین
مربی هایی مثل بهرام وفایی و مهدی کاکایی داریم ولی چون پارتی ندارن ، نمیتونن تو تیمهای بزرگ فعالیت کنن؛ خواهشن یه راه ارتباطی مستقیم بین خودتون و مردم معرفی کنید تا بی واسطه از نظر مردم اگه باشد اگه واقعا براتون مهمه!!!

رضا یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۶:۲۸

خب تقریبا مشخص شد که دستش با غیاثی تو یه کاسه نیست . اما برای اثباتش باید بعد از بازی فردوسی اگر نتیجه نگرفتیم دست به تغییر بزنه . اما بی انصاف نباشید . این بنده خداها واقعا گناهی ندارن و هر کاری میکنم از رو معرفته . خدا بیشتر بده بهشون

نام ... یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۶:۵۵

با این که خیلی جوونی اما خیلی سیاستمدار و با تجربه ای ، حرفه ای هم حرف میزنی یه جوری حرف میزنه که همه چی رو میگه هیچکی هم ناراحت نشه . حسینی احسنت به انتخابت . پیشنهاد میکنم از مشورت با اهل فن غافل نشو . ما صبر میکنیم ببینیم چیکار میکنی رحمانیه جوااان

حسینی یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۹

آقای رحمانی عزیز مواظب اخوان غیاثی باش که اگربخواهی باهاشون بد برخورد کنی باید از ورزش استان بری چون ورزش میراث پدری این خاندان هست…………….

علی شریفی یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

آقای رحمانی شما و کادر مدیریت شما بسیار هوشمندانه وارد فوتسال قم شدید و این علامت درک بالای شما از مدیریت راهبردی موسسه شما است چون قم مهد فوتسال ایرانه و شما هم به قم علاقه داشتید.اما وقتی می بینید یک تیم با این پتانسیل که همه مربیان خوب ایران به نیمکت اون عشق می ورزند، به خاطر بازیکنان با استعداد و علاقمندان بیشمار این رشته تو قم است.پس با این وجود مرحله اول موفق بودید اما درادامه کار همه اختیار و حتی فکرکردن رو به کادر فنی و مدیر و سرپرست فعلی سپردید و این بزرگترین اشتباه شما بود.چندتا سوال از شما دارم که هر مدیری باید از خودش هم بپرسد، چون شما مدیریت در سطح رسانه هم داشته و دارید خیلی منطقی تر و نه با احساسا ت می توان با شما صحبت کرد:
کادر فنی را با توجه به چه سابقه ای اجازه ادامه فعالیت دادید؟ یک بار از خودتون ودیگران سوال کردید که رزومه این افراد چیست؟
دروسط مسابقات لیگ برای بدست آوردن چه چیزی به قطر رفتید؟
چه چیزهایی را از دست دادید؟
دادن اختیار تصمیم گیری بدون نظارت مستمر منجر به این شد که تیمی که بهترین بازیکنان ایران را داره با یک برد خودشون رو در عرش می بینند و با یک باخت از روی فرش نمی توانند بلند کنند.
نصف بازیکنان به دلایل مختلف مصدوم شده اند لطفا سوال کنید چرا این همه مصدوم دادید؟
ستاره تیم یعنی وفا یی را در مسافرت قطر مصدوم کردید.
روحیه تیم همین الان زیر صفره .بازهم دیر نشده برای بهتر شدن تیم اقدام کنید.لطفا
مسولین شما به عنوان مدیر این بحران رو مدیریت کنید بلکه این تیم به جایگاه واقعییش برسه.