کد خبر : 43900
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 16:41
دسته‌بندی نشده
-

ماجرای قلیان به خندوانه هم کشید!

ماجرای قلیان به خندوانه هم کشید!
امیر مهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر برنامه «خندوانه» به معضل مصرف قلیان در بین ورزشکاران اشاره کرد که سر و صدای بسیاری هم در رسانه ها به راه انداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در یک هفته اخیر گزارش های متعددی درباره معضل مصرف قلیان بین فوتسالی ها منتشر کردیم. امیر مهدی ژوله نیز شب گذشته در مسابقه خنداننده برتر برنامه «خندوانه» به معضل مصرف قلیان در بین ورزشکاران اشاره کرد که سر و صدای بسیاری هم در رسانه ها به راه انداخت.
ژوله در اجرای خود گفت: مثلا فکر کنید من فوتبالیست می‌شدم،البته نه از آن حسابی‌ها و آموزش دیده‌ها، بلکه از آن‌هایی که پول می‌دهند تیم می‌خرند، پول می‌دهند داور می خرند و… ، چون فوتبالیست‌شدن تو اینجا خداروشکر کاری ندارد، برعکس همه جای دنیا که اگر حتی مسی هم باشی باید سرشب توپت رو جمع کنی و بخوابی، اینجا طرف تازه ساعت ۲ شب توی یکی از باغچه‌های اطراف تهرون،کنار همدمشه! حالا همدمش کیه؟!

در اینجا بود که ژوله از جیبش شلنگ قلیانی را در معرفی همان همدم درآورد و ادامه داد: ولی واقعأ اینطور نیست که فوتبالیست تو باغچه خانودگیشون بشیند و یه قلیون پرتقالی سفارش بدهد و شروع به کشیدن کنه، نه فقط دو سیب نعناع!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.