کد خبر : 43803
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 11:53
-

موضع کمیته فوتسال نسبت به قلیان و عدم حضور کاشی نیلو

موضع کمیته فوتسال نسبت به قلیان و عدم حضور کاشی نیلو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته دهم لیگ برتر فوتسال تیم کاشی نیلو اصفهان به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب کارگران کارخانه به تبریز سفر نکرد و دیدار این تیم با مس سونگون لغو شد. رییس کمیته فوتسال در این باره گفت: اگر این مشکل را ریشه‌یابی کنید این موضوع به شرایط اقتصادی کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته دهم لیگ برتر فوتسال تیم کاشی نیلو اصفهان به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب کارگران کارخانه به تبریز سفر نکرد و دیدار این تیم با مس سونگون لغو شد. رییس کمیته فوتسال در این باره گفت: اگر این مشکل را ریشه‌یابی کنید این موضوع به شرایط اقتصادی کشور بر می‌گردد. خیلی از کارخانه‌های کشور با این مساله روبه‌رو هستند. بی پولی در همه جا است و باید تحمل کنیم تا از این بحران عبور کنیم. پیش‌بینی من این است که در آینده وضعیت مالی فدراسیون، وزارت ورزش و باشگاه‌ها بهتر می‌شود.
وی افزود: مسائل مالی در پیشرفت فوتسال بی تاثیر نخواهد بود. همین الان هم به سختی کار خود را پیش می‌بریم. به مشکل خوردن برخی از تیم‌ها طبیعی است. سعی می‌کنیم که این تیم‌ها در لیگ باقی بمانند. نسبت به آینده تیم‌ها برای حل مشکلات خوشبین هستم.
در هفته‌های اخیر بحث کشیدن قلیان برخی بازیکنان به باشگاه‌های فوتسال وارد شده است و برخی از بازیکنان ملی‌پوش نیز به سمت کشیدن قلیان رفته‌اند. رییس کمیته فوتسال در خصوص این موضوع گفت: متاسفانه این موضوع کل جامعه را در بر گرفته و تنها به فوتسال سرایت نکرده است. دولت باید در این امر دخالت کند چون با دادن مجوز قهوه خانه‌های زیادی باز شده است که جوان ها را به سمت خودش می کشد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزهای انجام شده در فوتسال شاید ۱۰ها میلیون نفر در رده‌های سنی مختلف به این رشته جذب شده‌اند! اگر این موضوع نبود چه اتفاقی می افتاد؟! حال که این شرایط را به وجود آورده‌ایم باید از ما حمایت شود تا این رشته را توسعه دهیم. هر فردی در هر رده سنی می‌تواند وارد فوتسال شود. این رشته می تواند ورزش همگانی شود. بالای ۲۰۰ هزار نفر به طور حرفه‌ای در لیگ فوتسال مردان و بانوان بازی می‌کنند. دولت باید ما را بیشتر تقویت کند تا بساط قلیان جمع شود.
رییس کمیته فوتسال در ادامه گفت‌وگو با برنامه ۲-۴-۴ اظهار کرد: فوتسال جامعه بزرگی است، اما به آن کم توجهی شده است. هرکسی که از دستش بر می‌آید بیاید به این رشته کمک کند. مشکلات ۲، ۳ بازیکن را طوری بزرگ می‌کنند که باعث می‌شود فکر کنیم قلیان‌کشی مثل وبا همه جا را فرا گرفته است. من برای حل این مشکل با مدیر عامل باشگاه یکی از بازیکنان صحبت کردم، اما زمانی آن‌ها می‌توانند بازیکنان تیم را کنترل کنند که خود سیگاری نباشند.
او درباره بی تجربگی مدیران باشگاه‌ها اظهار کرد: متاسفانه آنان تجربه مدیرتی باشگاه‌های ورزشی را ندارند. در دو جلسه‌ای که با حضور مدیران برگزار شد برخی نکات را یادآوری کردم تا آنها را رعایت کنند. در آبان یا آذر سال جاری نمایندگان ای اف سی به ایران می‌آیند و جلسات توجیهی برگزار می‌شود تا مدیران با مقررات این سازمان آشنا شوند.
افتخاری درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: پس از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال و معرفی کادر فنی یک جلسه هماهنگی داشتیم. شنبه (امروز) نیز جلسه‌ای با آنان داریم و قرار است از بین ۲۵ بازیکن معرفی شده ۱۶ بازیکن انتخاب شوند و به اردوی تیم ملی که ۱۴ مهر برای بازی با روسیه تشکیل می‌شود، بروند. این دیدار ۱۸ مهر به احتمال فراوان در ارومیه برگزار می‌شود. پس از این بازی، اردو از سر گرفته می‌شود و سه، چهار روز بعد تیم به ایتالیا سفر می‌کند تا بازی خود را برابر این تیم در شهر براتو ایتالیا برگزار کند. تیم ملی در آبان ماه برای بازی‌های گرندپریکس به برزیل اعزام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نماینده بازیکنان فوتسال امیدملی حفاری شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

آقای افتخاری شما که میدونید مشکل پولی همجا هست چرا جواب باشگاه مارو نمیدید وکاراشباه خودتون رو جایی دیگه اینجوری توجیح میکنید ملی حفاری هم با برنامه ریزی وابلاغ شما به رشت رفته بود وشمابراحتی ازکنار این همه هزینه گذشتید وکی جواب گوی ما جنوبی هاشد.یانکنه خون کارگران کاشی نیلو از کارگران ملی حفاری رنگین تره خواهشا پاسخگو باشید.یا حق