کد خبر : 43802
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 12:02
-

نعمتی:ازعملکرد بازیکنانم راضیم

نعمتی:ازعملکرد بازیکنانم راضیم
تیم اقتدار نوین فردوسی بعد از شکست در برابر مس سونگون که به گفته سر مربی این تیم برای پیروزی به میدان آمده بود توانست با تک گل بابک سهرابی میهمان خانه خود تیم شهید منصوری قرچک را پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم اقتدار نوین فردوسی بعد از شکست در برابر مس سونگون که به گفته سر مربی این تیم برای پیروزی به میدان آمده بود توانست با تک گل بابک سهرابی میهمان خانه خود تیم شهید منصوری قرچک را پشت سر بگذارد.

در این رقابت ها که در هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن ورزشی کارگران مشهد برگزار شد در زمانی که ۸ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود اقتدار نوین فردوسی گل خود را به ثمر نشاند و به پیروزی دست یافت.

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد در همین رابطه گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و این پیروزی را به هواداران مشهدی تقدیم می‌کنم.

مصطفی نعمتی ‌‌در خصوص پیروزی تیمش مقابل منصوری قرچک افزود: بازی سختی بود، هر دوتیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و در نیمه اول بازی فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تیم حریف بازی خوبی به نمایش گذاشت و خطرات زیادی برای تیم ما ایجاد کرد اما خوشحالم که توانستیم این تیم را در مشهد شکست دهیم و با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار بگیریم.

نعمتی در خصوص داوری این مسابقه هم گفت: به نظرم داوری این بازی هیچ مشکلی نداشت.

وی با اشاره به اینکه  در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و توانستیم ۸ دقیقه مانده به پایان بازی توسط یک کار گروهی به گل برسیم افزود: تک گل این بازی برای ما حکم پیروزی داشت و در شرایط سختی توانستیم نتیجه را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.