کد خبر : 44012
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 12:58
-

اگر با این مشکلات روحیه بچه‌ها خراب شد ما را افتاده بدانید/از اتفاقات پشت پرده اطلاعاتی ندارم!

اگر با این مشکلات روحیه بچه‌ها خراب شد ما را افتاده بدانید/از اتفاقات پشت پرده اطلاعاتی ندارم!
سرپرست تیم فوتسال کاشی نیلو با اشاره به تلاش‌های بی ثمری که برای اعزام تیم به تبریز، برای بازی مقابل مس سونگون کرد، گفت: فکر می‌کنم مدیران باشگاه به ما اعتماد نداشتند و فکر می‌کردند هزینه‌ای که برای اعزام تیم می‌پردازند، نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما شکست خواهیم خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی کفش رسان در رابطه با مشکلات تیم فوتسال کاشی نیلو و اعزام نشدن این تیم برای بازی مقابل مس سونگون اظهار کرد: به ما اعلام کردند که از نظر مالی مشکل داریم و نمی‌توانیم تیم را اعزام کنیم.

وی در رابطه با مشکلات احتمالی که برای باشگاه کاشی نیلو به خاطر از دست دادن سه امتیاز بازی قبل به وجود خواهد آمد، گفت: صد در صد مشکلاتی به خاطر از دست دادن این سه امتیاز خواهیم داشت که مدیر عامل تیم باید در این رابطه پاسخگو باشد؛ ما برای اعزام بسیار دوندگی و پیگیری کردیم تا بتوانیم هر طور شده به این سفر برویم، اما با مخالفت زیاد مدیران باشگاه روبرو شدیم و به ما اعلام شد که به هیچ عنوان مایل به اعزام نیستیم واز اتفاقات پشت پرده اطلاعاتی ندارم.

سرپرست تیم فوتسال کاشی نیلو در پاسخ به این سؤوال که شما فکر می‌کنید به غیر از مشکلات مالی اتفاقات پشت پرده دیگری مانع اعزام تیم به تبریزشد، گفت: به نظر می‌آید مدیران باشگاه به ما اعتماد نداشتند و خیال می‌کردند هزینه‌ای که برای اعزام تیم می‌پردازند، نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما شکست خواهیم خورد، اما بچه‌های اصفهان انگیزه زیادی برای این بازی داشتند و حتی چند نفر از بچه‌ها به من زنگ زدند و با گریه‌های عجیب درخواست اعزام تیم را داشتند.

وی افزود: بنده اشتیاق بازیکنان را انتقال دادم اما جواب مدیران باشگاه این بود که ما نمی‌توانیم هزینه‌ای برای این مسابقه بپردازیم.

کفش رسان با اشاره به اینکه تمرینات این تیم از روز شنبه آغاز خواهد شد افزود: مدیر عامل باشگاه به ما گفته است برای ادامه‌ بازی‌ها مشکلی نخواهد بود به همین دلیل به بازیکنان و کادر فنی تیم خبر داده شده که تمرینات تیم از امروز شروع می‌شود و مشخص می‌شود که چه کسانی در تمرین حاضر خواهند شد.

وی در رابطه با ناراحتی بازیکنان تیم فوتسال کاشی نیلو گفت: ازگوشه و کنار شنیده می‌شود که برخی از بازیکنان گفته‌اند با انصراف تیم مقابل مس سونگون آبروی ما رفته‌ است و سر تمرین حاضر نمی‌شویم، به هرحال امیدواریم که همه بیایند تا بتوانیم در ادامه قدم‌های محکم‌تری برداریم.

کفش‌رسان با بیان اینکه بازیکنان تیم قصد اعتصاب ندارند، افزود: بازیکنان از این موضوع نارحت هستند که چرا در این بازی که آمادگی و انگیزه‌ زیادی برای بازی مقابل مربی اصفهانی مس داشتند تیم انصراف داده است.

سرپرست تیم فوتسال کاشی نیلو در با بیان این که شرکت کاشی نیلو با مشکلات مالی رو برو است، تصریح کرد: مشکلات مالی شرکت باعث اعتصاب کارگران آن شده است، ولی تیم ما از نظر مالی مشکلی ندارد و مبلغ قرار داد بازیکنان و کادر فنی سر موعد مقرر پرداخت می‌شود.

اگر روحیه بازیکنان خراب شد تیم ما را افتاده بدانید

وی در رابطه با نتیجه نگرفتن تیم کاشی نیلو، خاطر نشان کرد: هیئت مدیره کاشی نیلو اصرار به بومی بسته شدن تیم داشت و می‌خواستند مربی و همه بازیکنان بومی باشند، در حال حاضر کمبود بازیکن داریم و چند بازیکن بومی را هم که معرفی کرده بودیم اول گفتند مانعی برای جذب شان وجود ندارد، اما حالا که به مشکل خورده‌اند اعلام کردند که نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم.

کفش‌رسان در رابطه با آینده تیمش گفت: اگر یک سری از مشکلات رفع شود قول می‌دهم که صد در صد در جدول باقی خواهیم ماند، اما اگر با این مشکلات روحیه بچه‌ها خراب شد ما را افتاده بدانید.

وی افزود: مشکلات حاشیه‌ای تیم ما را اذیت می‌کند، امیدواریم این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم بهترین نتیجه را در لیگ کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

اهان پس هیات مدیره گفته بوده بومی
وگرنه اقای صادقی میخاستند غیر بومی هم بیارند ….