کد خبر : 43989
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 11:16
-

بازیکنان ما برای رسیدن به جایگاه بالا در جدول باید به خودباوری برسند

بازیکنان ما برای رسیدن به جایگاه بالا در جدول باید به خودباوری برسند
سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که پیروزی برابر تیم دبیری تبریز روی غیرت و تعصب بازیکنان تیم رقم خورد گفت: با این پیروزی مسیر موفقیت های بعدی و راه صعود به بالای جدول را برای خود هموارکردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که پیروزی برابر تیم دبیری تبریز روی غیرت و تعصب بازیکنان تیم رقم خورد گفت: با این پیروزی مسیر موفقیت های بعدی و راه صعود به بالای جدول را برای خود هموارکردیم.
ایرج کریمی پس از پیروزی تیمش برابر تیم دبیری تبریز اظهار کرد: تیم ما در هفته های اخیر در رقابت های خود از هر نظر از حریفان برتر بوده و شایسته نتایج بهتری بود و به همین دلیل در این دیدار تنها برای کسب سه امتیاز به میدان رفت.
وی افزود: باتوجه به نتایج هفته های اخیر جلسات متعددی را برای تقویت روحیه بازیکنان برگزار کرده و آن ها نیز مصمم شدند تا امتیازات از دست رفته راجبران کنند.
سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری ادامه داد:تیم ما برابر دبیری تبریز که یکی از تیم های خوب لیگ است عملکرد خوبی داشت و بازیکنان برای ارتقای جایگاه خود در جدول از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
وی بیان کرد: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه ای است که سالهاست در کنار هم بازی می کنند و شناخت خوب بازیکنان از یکدیگر می تواند شرایط موفقیت های بعدی را برای ما فراهم سازد.
کریمی اظهار کرد: بازیکنان ما برای رسیدن به جایگاه بالا در جدول باید به خودباوری برسند و توان خود را دوچندان کنند.
منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

اقای کریمی شما با این همه مهره که دارید باید قهرمان بشید ، اگه نشید حق کارگرای حفاری ضایع شده