کد خبر : 44084
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 20:33
-

چهارمی ۷۰درصد توان فردوسی است/ صاحب کلکسیونی از بازیکنان بامعرفت و باغیرت هستم

چهارمی ۷۰درصد توان فردوسی است/ صاحب کلکسیونی از بازیکنان بامعرفت و باغیرت هستم
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: حضور در رده چهارمی 70درصد توان مااست و اگر مشکلات مالی نبود شاید با این بازیکنان باغیرت شاید جایگاهی بالاتر از این داشتیم.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در روزی که دو بازیکن اصلی‌مان را برابر منصوری قرچک نداشتیم بازیکنان دیگر چنان جای خالی آنها را پوشش دادند که خلاء آنها به چشم نیامد و این چیزی نیست جز غیرت بازیکنان تیم فردوسی که در سخت‌ترین روزها نمی‌گذارند روند رو به رشد تیم متوقف شود.

وی با بیان اینکه قدر بازیکنانش را می‌داند، اذعان داشت: قطعا اگر تیم در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته فقط و فقط زحمت بازیکنان و یکدلی مجموعه بوده و ارزشی است که آنها برای باشگاه قائل هستند. من نقشی نداشته‌ام و تنها به عنوان یک دوست در کنارشان هستم و شرمنده تلاش‌های بی‌وقفه آنها هستم.

سرمربی اقتدار نوین فردوسی تاکید کرد: قطعا شرایط اینگونه نخواهد ماند و تمام تلاشمان را می‌کنیم که شرایط را تغییر دهیم و جواب این محبت آنها را داده باشیم. قطعا طی کردن این روزها با در نظر گرفتن روزهای خوب سال گذشته که در انجام تعهداتمان زبانزد بودیم آسان‌تر است و بازیکنان ما نیز خارج از تفکر نیستند. افتخار می‌کنم که صاحب کلکسیونی از بازیکنان با معرفت و با غیرت هستم.

نعمتی با بیان اینکه فوتسال مشهد حقش قهرمانی لیگ‌برتر است متذکر شد: اینکه با حضور تیم‌های میلیاردی صحبت از تلاش برای قهرمانی بکنیم دور از واقعیت است اما حق خراسان است که جایگاه خود را در لیگ بالاتر ببرد و فردوسی تلاش می‌کند با غیرت بومی‌ها و همچنین غیربومی‌هایی که بهترین‌های حال حاضر کشور هستند به این مهم برسد.

وی در خاتمه به بازی با یاسین پیشروی قم اشاره کرده و خاطرنشان کرد: ما توانایی آن را داریم که از این بازی با دست پر بیرون بیاییم. رفاقتی خوبی بین بازیکنان است و در بازی قم هم آنچه در توان دارند را به اجرا می گذراند چراکه هدف بچه‌های فردوسی شکست یاسین پیشرو در قم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دیوانه حیدریان یکشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

شتر در خواب بیند پنبه دانه

حاتمی دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۱۰

ماهم منتظرروزهای خوش شمادربازیهای خارج خانه وانجام تعهدات مالی هستیم اینبارانشااله وعده هامحقق شود