کد خبر : 44018
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 13:05
-

کشاورز: منظور خوراکچی را نمی‌فهمم/ ماجرای من و خسوس به تاریخ پیوست!

کشاورز: منظور خوراکچی را نمی‌فهمم/ ماجرای من و خسوس به تاریخ پیوست!
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال با بیان اینکه ماجرایش با «خسوس کاندلاس» به تاریخ پیوسته است، گفت: من هفته گذشته واقعا مصدوم شدم و به بازی با گیتی پسند نرسیدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز درباره شکست سنگین تیم تاسیسات در هفته دهم لیگ برتر فوتسال برابر گیتی‌پسند با بیان مطلب فوق اظهار کرد: زیبایی فوتسال به همین سورپرایزهایی است که دارد. در هر صورت حتی با وجود این شکست، ما صدرنشین هستیم و لیگ برایمان ادامه دارد. همانطور که بردها را فراموش می‌کنیم، باختها را هم فراموش می‌کنیم و از آن درس می‌گیریم.

وی درباره مصدومیتش پیش از بازی با گیتی پسند و شائبه‌ خودداری از رویارویی با تیم سابقش به بهانه مصدومیت، تاکید کرد: در دنیای حرفه‌ای این بحثها مطرح نیست. واقعا اینکه بگویند خودم را به مصدومیت زدم تا برابر گیتی پسند بازی نکنم، بحث چیپ و کوچکی است. من دو روز مانده به بازی آسیب دیدم و نتوانستم تاسیسات را همراهی کنم.

وی افزود: من مصدوم بودم و در بازی با گیتی‌پسند حضور نداشتم اما آنچه که از تلویزیون دیدم این بود که بازی بدی نبود و فکر می کنم روی اتفاقات باختیم. بیشتر گل‌هایی که در این بازی خوردیم روی غافلگیری بود و ۳ امتیاز بازی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این باخت سنگین در ادامه لیگ برای شما مشکل ساز نمی‌شود؛ گفت: فوتسال همین است و نمی شود همیشه برنده بود. تیم تاسیسات خیلی وقت بود که نباخته بود و زیبایی فوتسال هم به همین برد و باخت ها است. تیم ما یک تیم بزرگ و حرفه ای و باتجربه است و از این برد و باخت ها زیاد دیده و این شکست تاثیری روی کار ما ندارد و روند خودمان را ادامه خواهیم داد. ما از باخت ها درس می گیریم تا آینده روشنی را برای خودمان ترسیم کنیم.

کشاورز در مورد ادعای محمود خوراکچی مبنی بر افت بدنی بازیکنان تاسیسات دریایی بعد از دقیقه ۳۰ بازی گفت: منظور خوراکچی را نمی دانم اما تاسیسات در اکثر دقایق تیم حریف را پرس کرد و انرژی زیادی گذاشتیم و طبیعی است بدن بچه ها تحلیل برود. تیمی که دفاع می کند انرژی کمتری صرف می کند. طبیعی است وقتی در خانه حریف پرس می کنیم یک مقدار بدن بچه ها تحلیل برود اما مشکل بدنی نداریم و از نظر بدنی جزو بهترین های لیگ هستیم و بیشترین دقایق بازی حریفان را پرس می کنیم و با افت بدنی مواجه می شویم که طبیعی است.

کشاورز همچنین گفت: این هفته با آذرخش بندرعباس بازی داریم. در لیگ بازی آسان نداریم و همین آذرخش از تیم های بزرگ امتیاز گرفته است. ما خیلی خوب تمرین می کنیم تا آذرخش را ببریم چون تمام امتیازات بازی ها برای ما حیاتی است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال درباره انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی یادآور شد: به ناظم الشریعه تبریک می‌گویم. او کار سختی دارد ولی باید حمایت شود. ناظم الشریعه مربی خوش اخلاقی است و امیدوارم در تیم ملی و با حمایت همه فوتسالی‌ها موفق شود.

کشاورز در پاسخ به این سئوال که «آیا هنوز به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کند؟»، گفت: هیچ بازیکنی از حضور در تیم ملی بدش نمی‌آید و همه به آن فکر می‌کنند ولی این موضوع به کادر فنی تیم ملی بستگی دارد و اگر بخواهند در خدمت خواهم بود.

وی درباره دلایل کنارگذاشتنش از سوی «خسوس کاندلاس» از تیم ملی و دلخوری‌اش از سرمربی پیشین تیم ملی تاکید کرد: آن زمان اتفاقات زیادی افتاد و من حرفهای زیادی برای گفتن دارم ولی با توجه به اینکه دیگر خسوس در ایران نیست، ناجوانمردانه است اگر یکطرفه حرف بزنم. ماجرای من و خسوس به تاریخ پیوست و بهتر است آن را فراموش کنیم.

منبع: مهر و ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

برادرجناب خان دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

خوراکچی نه آقای خوراکچی سنن که ازشمابزرگتره پسرم