کد خبر : 44158
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 10:06
-

توسلی:امیدوارم بازی برابر هنگ کنگ، استارت محکمی تا مرحله نهایی باشد/یک جلسه تمرین برای آشنایی با وضعیت زمین کافی نبود

توسلی:امیدوارم بازی برابر هنگ کنگ، استارت محکمی تا مرحله نهایی باشد/یک جلسه تمرین برای آشنایی با وضعیت زمین کافی نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای رقابت با حریفان تمرینات مستمر و خوبی را پشت سر گذاشته ایم. فرزانه توسلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: تقریبا تمام تمریناتی که باید انجام می دادیم را برگزار کرده و امیدوارم بازی برابر هنگ کنگ، استارت محکمی تا مرحله نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای رقابت با حریفان تمرینات مستمر و خوبی را پشت سر گذاشته ایم. فرزانه توسلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: تقریبا تمام تمریناتی که باید انجام می دادیم را برگزار کرده و امیدوارم بازی برابر هنگ کنگ، استارت محکمی تا مرحله نهایی باشد تا در نهایت عملکرد موفقی داشته باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: یکسری نقاط ضعف و قوت داشتیم که در بازی ازبکستان ودیدارهای دوستانه مشکلات خود را رفع کردیم. بدون شک در بازیهای گروهی نیز سعی خواهیم کرد به شرایط ایده آل تری برسیم تا در مرحله نیمه نهایی و نهایی با آمادگی بیشتری حضور داشته باشیم.
دروازه بان تیم ملی فوتسال در ادامه درباره شرایط زمین بازی گفت: کفپوش زمین مسابقه، بسیار جدید و توپ بازی ها متفاوت بود. یک جلسه تمرین برای این که به وضعیت زمین عادت کنیم،کافی نبود. در سه بازی گروهی بیشتر آماده خواهیم شد تا در مرحله یک چهارم و یا فینال عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی در پایان گفت: هدفمان حفظ عنوان نایب قهرمانی است و با تلاش و بازی خوبی که به اجرا خواهیم گذاشت، امیدوارم به هدفمان برسیم. رقابت سختی را در مقابل حریفان خود داریم و باید بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.