کد خبر : 44266
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 19:04
-

سلیمانی: کلید موفقیت ما مدیریت بازی بود/فردا انتظار یک بازی قدرتی دارم

سلیمانی: کلید موفقیت ما مدیریت بازی بود/فردا انتظار یک بازی قدرتی دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره پیروزی تیمش مقابل هنگ‌کنگ گفت: این اولین بازی ما بود، اما فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم، اگرچه بازی سختی داشتیم. وی افزود: بازیکنان هنگ‌کنگ بسیار سرعتی هستند، اما ما این موضوع را کنترل و مدیریت کردیم که این کلید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره پیروزی تیمش مقابل هنگ‌کنگ گفت: این اولین بازی ما بود، اما فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم، اگرچه بازی سختی داشتیم.

وی افزود: بازیکنان هنگ‌کنگ بسیار سرعتی هستند، اما ما این موضوع را کنترل و مدیریت کردیم که این کلید موفقیت ما در این دیدار بود.

سرمربی تیم ملی ایران درباره دیدار با ازبکستان، عنوان کرد: فردا در دیدار با ازبکستان از بازیکنانم انتظار یک بازی قدرتی دارم.

تیسانگ وای چانگ سرمربی تیم ملی هنگ‌کنگ هم در این نشست خبری اظهار داشت: ما بازیکنان جدیدی داریم که نخستین بازی‌ ملی‌شان را آن هم مقابل تیم قدرتمندی مقابل ایران تجربه می‌کنند.

وی افزود: می‌توانیم نکات زیادی از بازی امروز یاد بگیریم و می‌دانیم که چطور از نقاط ضعف و قوت‌مان برای دو بازی آینده استفاده کنیم.

سرمربی هنگ‌کنگ گفت: بعد از دریافت دو سه گل می‌خواستم بازیکنان بیشتری به جای برنده شدن تجربه کسب کنند. امروز هم مالزی میزبان سطح و کیفیت خود را نشان داد، اما بازی با این تیم هم برای ما بسیار مهم خواهد بود. اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید در این بازی پیروز شویم. هر دو تیم سطح یکسانی دارند و تلاش ما این است فردا سطح فوتسال خودمان را نشان دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.