کد خبر : 44206
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 11:15
-

شمسایی:اصول مربیگری خوراکچی این است که با سرو صدا نتیجه بگیرد/خوشایند نیست وحید برای تیم ملی بازی کند

شمسایی:اصول مربیگری خوراکچی این است که با سرو صدا نتیجه بگیرد/خوشایند نیست وحید برای تیم ملی بازی کند
مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه بازی در تیم ملی دیگر برای وحید شمسایی خوشایند نیست، گفت: متاسفانه فحاشی در سالن‌های فوتسال به یک اپیدمی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره آخرین شرایط تاسیسات دریایی بعد از شکست سنگین مقابل گیتی‌پسند در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: برد و باخت که همیشه در فوتبال و فوتسال هست. تاسیسات یک تیم حرفه‌ای است و بازیکنان را از نظر روحی سریع ریکاوری کردیم. ما به شرایط گذشته برگشته‌ایم و آماده بازی با آذرخش در هفته یازدهم هستیم.

وی افزود: در بازی با گیتی پسند یک مقدار مشکلاتی پیش آمد که باعث شد آن نتیجه رقم بخورد. ما فرصتهای صد درصد گلزنی را از دست دادیم. در یک صحنه هم وقتی ۲ بر یک عقب بودیم، یک گل زدیم که داور آنرا قبول نکرد.

مربی تاسیسات در خصوص حواشی این مسابقه، یادآور شد: یکسری مشکلات روی نیمکت تیم گیتی پسند بود. محمود خوراکچی (سرمربی گیتی پسند) خیلی سر و صدا کرد. شاید این هم از اصول حرفه‌ای گری برای نتیجه گرفتن باشد! به هر حال ما بازی را باختیم و دنبال توجیه هم نیستیم.

شمسایی با اشاره به فحاشی هواداران گیتی پسند به بازیکنان تاسیسات، خاطرنشان کرد: در طول بازی که به مصطفی نظری و یکی از اعضای نیمکت ما فحاشی کردند. بعد از پایان بازی و خارج از سالن هم به وحید شمسایی حرفهایی زدند. نمی دانم چرا تماشاگران این کارها را می‌کنند. این فحاشی‌ها در فوتسال اپیدمی شده است.

مربی تاسیسات در پایان با اعلام حمایت از انتخاب محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال، درباره احتمال دعوت از وحید شمسایی به تیم ملی گفت: اعتقاد من این است که بازی کردن در تیم ملی برای وحید یک مقدار سنگین است. وحید الان در سطح مربی است و از نظر من خوشایند نیست که در تیم ملی بازی کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

انصافا قرچک بدتر بود یا اصفهان اصفهان به هیچ تیمى رحم نمیکند فحاشى .تبانى.رشوه،حساب کردن پول هتل و زدن خبر نگار ،تقلید از مجرى منصورى

نام ... دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

آقای شمسایی چیزی که عوض داره گله ندارد!
همین شما ها خوراکچی رو گنده کردید حالا براتون کری می خونه!!

احمدوند دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

آقای شمسایی لطفا از خوراکچی بپرسید: ساوه چه خبر؟!!!

خباززاده دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

وقتی دو تا از رفقای صمیمی محمود رو بذار داور نتیجه بهتر از این میشه؟

امیر دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

اصول مربیگری وحید هم تحریک تماشاگر ،فحاشی به بازیکنان و بعدشم میآورند تو تلویزیون…

نام ... دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

اقا الکى چرا جو میدین فحاشى چیه شعار هایى م تو همه سالن ها میدن

نام ... دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

چرا هروقت میبازین این همه غوغا میکنی

دیوانه حیدریان دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

امیر خان شما که از مربگری حرف نزن

محمود دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

چی میگید شما ها تازه رحم کردیم بهتون دورقمی نشدید بهونه نیارید.میخاستید حواله دادن مشیریمرا ببینید رونیمکت بعد بگید چرا فحش خورد.نظرینهم از فصل قبل طلب داشت که فحاشی شنید.اینم فحاشی نبود بیچاره نتونست سروریه سپهر رارببینه.

محمود دوشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

۱
۲
۳
۴
۵
۶
هه هه این تیم قهرمان اسیا شده بود,
البته باحمایت همین تماشاگران اصفهانی بود که قهرمان شدند,اما چشم و رو که نباشه اینجوری میشه میان بهونه میارن که فلان…

حامی سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

وحید شمسایی به یسری از بازیکنان اصلا بازی نمیده یسری از بازیکنان خوب جمع کرده اصلا به این بازیکنان بازی نمیده تیم وحید شمسایی رو بازیکنان بزرگ می چرخه بازیکنانی که توسط مربیهای دیگه و تلاش شبانه روزی خودشون به اینجا رسیدن به عنوان مثال کشاورز و مجید ریسی یا مصطفی نظری و حسن زاده هر کدوم از این بازیکنان به راحتی یه تیم هدایت می کنن امیدوارم امثال سنگ سفیدیها به دنیا فوتسال معرفی بشن تا لذت فوتسال روز به روز افزایش پیدا کنه وحید شمسایی پتانسیلش خیلی بالاتر از این حرف هاست رو بازیکنان بزرگ حساب باز کنه امیدوارم هر چه سریعتر به جایگاه خودش در تیم ملی که استحقاقش هست برسه تا تیم ملی کشورمون خیلی راحت به جایگاه خودش در اسیا و جهان برسه