کد خبر : 44156
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 10:08
-

کریمی:تیمی مکمل از بازیکنان باتجربه و جوان هستیم/بدون شک بازیهای خوبی را از ما شاهد خواهید بود

کریمی:تیمی مکمل از بازیکنان باتجربه و جوان هستیم/بدون شک بازیهای خوبی را از ما شاهد خواهید بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال پیش از دیدار برابر هنگ کنگ گفت: امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم و پیروز میدان شویم. فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیایی فوتسال بانوان گفت: بالاخره مسابقات آسیایی است و مسابقه ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال پیش از دیدار برابر هنگ کنگ گفت: امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم و پیروز میدان شویم.

فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان درباره حضور در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیایی فوتسال بانوان گفت: بالاخره مسابقات آسیایی است و مسابقه ای نیست که در هر لحظه فکر کنیم چه عملکردی داشته باشیم .هر تیمی که کمتر اشتباه کند، موفق تر خواهد بود و ما باید با کمترین اشتباه، بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم.
وی در ادامه بیان کرد: شرایط هر بازی متفاوت است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیمی مکمل از بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم هستیم و با توجه به کادر فنی خوبی که در کنار تیم هستند، بدون شک بازیهای خوبی را از ما شاهد خواهید بود. تیمی موفق تر است که بار تجربه داشته باشد. شرایط بازی به تجربه و انگیزه بازیکنان نیاز دارد که در تیم ما از این قاعده مستثنی نیست.
یکی از ۱۰ بازیکن برتر جهان در پایان گفت: حفظ عنوان نایب قهرمانی و کسب عنوان قهرمانی این دوره از بازیها از مهمترین هدف تیم ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.