کد خبر : 44527
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 12:05
-

افضل:کاری به جایگاه منصوری نداریم/همه می دانند بازی در قرچک چقدر سخت است

افضل:کاری به جایگاه منصوری نداریم/همه می دانند بازی در قرچک چقدر سخت است
علیرضا افضل در آستانه بازی حساس تیمش برابر شهید منصوری قرچک در هفته یازدهم لیگ با دشوار خواندن شرایط بازی در قرچک برابر تیم باتجربه و قدیمی شهید منصوری از آمادگی بازیکنانش برای رویارویی با حریف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در آستانه بازی حساس تیمش برابر شهید منصوری قرچک در هفته یازدهم لیگ با دشوار خواندن شرایط بازی در قرچک برابر تیم باتجربه و قدیمی شهید منصوری از آمادگی بازیکنانش برای رویارویی با حریف خبر داد.
وی افزود: برای تحقق اهداف و برنامه های بلند باشگاه هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم چراکه معتقدیم بازی آسانی در لیگ امسال نداریم و همه حریفان با تمام توان و قدرت برابر مس که مدعی اصلی عنوان قهرمانی است به میدان می آیند.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط تمرینی مسی ها در هفته گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: هرچند تیم ما در هفته دهم به دلیل عدم حضور کاشی نیلو در زمین بازی نکرد با این حال بهترین فرصت برای استراحت و تمرین بیشتر برای بازیکنان را فراهم کرد و ما با استفاده از این فرصت شرایط بدنی و روحی بازیکنان را بهبود بخشیدیم و با افزایش جلسات تمرینی ، بازیکنان و تیم را به مرز بالایی از آمادگی رساندیم.
افضل در خاتمه تصریح کرد: همه می دانند که بازی در قرچک برابر تیم خوب و قدیمی منصوری چه قدر سخت است و نباید به جایگاه فعلی این تیم در جدول نگاه کنیم و تیم مس فارغ از این مسایل و بدون توجه به وضعیت جدولی حریف برای کسب یک سه امتیاز شیرین دیگر به مصاف حریف خود خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.