کد خبر : 44468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 9:52
دسته‌بندی نشده
-

رای کمیته انضباطی چرا الان و چرا این رای؟

رای کمیته انضباطی چرا الان و چرا این رای؟
جای سوال اینجاست که چطور می شود مسئولان کمیته انضباطی رای بازی که در هفته هفتم برگزار شده است را در آستانه هفته یازدهم صادر کردند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی دیروز رای خود را در مورد بازی ۶ شهریور ماه که بین منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان برگزار و آبستن حواشی زیادی بوذ اعلام کرد.اما جای سوال اینجاست که چطور می شود مسئولان کمیته انضباطی رای بازی که در هفته هفتم برگزار شده است را در آستانه هفته یازدهم صادر کردند؟
با توجه به اینکه تیم مس سونگون هم یکی از تیم های بالای جدول و مدعی قهرمانی به شمار می رود اعلام اینچنین رایی می تواند به ضرر سایر مدعیان از جمله تاسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان باشد.در حالی که سایر کشورهای آسیایی در حسرت داشتن تماشاگران پورشوری مانند تماشاگران ایرانی هستند و حتی حاضرند برای آمدن تماشاگران به ورزشگاه جایزه های گران بهایی هم درنظر بگیرند اما این امتیاز بزرگ را به راحتی بخاطر رفتار چند تماشاگرنما که بر همگان شناخته شده هستند کل هواداران این تیم را محروم می کنیم.کمیته انضباطی در این راستا باید به فکر تنبیهات مختلفی باشد تا تماشاگران واقعی یک تیم از تماشای بازی تیمشان محروم نشوند.
از دیگر معایب محروم شدن تماشاگران می توان ضرر کردن تیمی خاص و سود بردن تیمی دیگر عنوان کرد.در بازی منصوری و گیتی حضور هواداران و فشار و تشویق آنها باعث شد تا در ثانیه های آخر منصوری بازی را به تساوی بکشاند هرچند اتفاقات بعد از بازی به هیچ عنوان قابل گذشت نیست ولی در این بین تنها تیم مس سونگون از این اتفاقات سود می برد و تیم منصوری که می توان ادعا کرد نصف قدرتش در خانه را مدیون هوادارانش است پیش از این بازی خلع سلاح کرد تا امروز با لشکری نصفه و نیمه در برابر نارنجی پوشان تبریزی صف آرایی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

این تازه اولشه
داوری ها در تبریز ندید شما که چگونه بازی را برای تیم مس در می اورند
اقای نجفی بار کج هیچوقت به منزل نمیرسد
شما میتوانید حال و روز تیم دبیری را بعد از قهرمانی ببینید
سعی کنید با تلاش خودتان به نتیجه برسید نه با لابی گری

نام ... چهارشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

البته اعلام این رای در بازی با مس سونگون که در کورس قهرمانی قرار داره اصلا درست نیست، اما بالاخره باید یه روزی با تماشاگران قرچک برخورد بشه هرسال این اتفاقات تکرار میشه و تو فصل بعد دوباره روز از نو روزی از نو