کد خبر : 44661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 23:59
-

گل مردود مقاومت، جنجال ساز شد/ فریادهای فلاح: این آخر نامردیه!

گل مردود مقاومت، جنجال ساز شد/ فریادهای فلاح: این آخر نامردیه!
دیدار تیم های دبیری و مقاومت به سود تبریزی ها به پایان رسید. این دیدار در ثانیه های پایانی به جنجال کشیده شد چرا که مقاومتی ها معتقد بودند، گل آن ها به اشتباه مردود اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم پرنوسان این روزهای لیگ برتر فوتسال با برتری دبیری تبریز به پایان رسید. تماشاگران که استقبال خوبی از این بازی کرده بودند شاهد یک بازی سرد و کسل کننده تا دقایق پایانی نیمه اول بودند که بالاخره ۴ دقیقه مانده به پایان نیمه اول فرهاد فخیم آقای گل این روزهای لیگ برتر روی یک شوت زیبا تور دروازه فراهانی را به لرزه درآورد.

پس از ۴۰ ثانیه از اولین گل دبیری نعیم سنگ فروش گل دوم دبیری را به ثمر رساند. سنگ فروش که در مقابل تیم سابق خود بازی می کرد بعد از گلزنی خدای خود را شکر کرد و خوشحالی انجام نداد.

تماشاگران و بازیکنان دبیری نیمه اول را تمام شده می دانستند اما نادر حنیفی بازیکن تبریزی مقاومت گل اول تیمش را به ثمر رساند. این گل در حالی به ثمر رسید که ۲ ثانیه به پایان بازی در نیمه اول باقی بود.

نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود دبیری به پایان رسید.

نیمه دوم هر دو تیم نمایش بهتری نسبت به نیمه اول داشتند و هر تیم در این نیمه، یک گل زد که هر دو گل روی اتفاقات بود. در یک ضربه کاشته که پشت شش قدم مقاومت به سود دبیری اتفاق افتاد، پاس جواد اصغری مقدم را بابک اکبری با یک ضربه نه چندان محکم وارد دروازه مقاومت کرد. یک دقیقه بعد از این گل ضدحمله سریع مقاومتی ها با دفع رضا موثق دروازبان دبیری همراه شد که برگشت این توپ زیر پای حنیفی قرار گرفت و وی در حالت نامتعادل گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

۵ ثانیه مانده به پایان بازی داور بازی بخاطر خطای ششم بازیکنان دبیری اعلام خطای پنالتی کرد که بازیکن مقاومت به یک شوت عالی دروازه دبیری را گشود. در حالی که بازیکنان مقاومت مشغول شادی پس از گل بودند داور گل را مردود و تکرار ضربه را اعلام نمود که سری دوم بازیکن مقاومت توپ را بیرون زد.

نیمکت نشینان مقاومت اعتراض تندی به داور بخاطر این اتفاق داشتند که این اعتراضات منجر به اخراج یکی از نیمکت نشینان مقاومت شد. فلاح نیز با مشت چند ضربه به زمین کوبید و با صدای بلند می گفت: این نامردیه!

حواشی بازی:

دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر و عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال از نزدیک تماشاگر این بازی بود.

حسین طیبی که بخاطر مصدومیت همراه مسی ها به قرچک نرفته بود تماشاگر این بازی بود و بازار عکس یادگاری با وی داغ بود.

ناصر رهنما مربی فصل پیش پایاسازه بهمراه مجید ایرجی و ناصر اسماعیلی این بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

وحید شفیعی و علیرضا عسگری دو بازیکن تیم دبیری به دلایل نامعلوم از روی سکو این بازی را دنبال می کردند.

بهروز جعفری دیگر بازیکن دبیری که بخاطر مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند از روی سکو تماشاگر بازی بود.

حبیب کلاشی بخاطر حکم کمیته انظباطی از روی سکو بازی تیمش را نظاره می کرد.

حدود هزار نفر از این بازی استقبال کرده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۹

عشق است احمد صفری خدای بهترین بازیکن زمین بود

علیرضا...کرج پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۰۲

لعنت به هر چی تا داوری و نامردیه…بخدا حق خوری تاوان بدی داره داره…

علیرضا...کرج پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۰۳

لعنت به هر چی تا داوری و نامردیه…بخدا حق خوری تاوان بدی داره داره…میثاق ا نجوری حقش رو پایمال کردن..اینم از مقاومت ..فقط میشه تاسف خورد برای این اتفاقات

عید قربان پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۴۰

سربریدن قربانی یک روز قبل (آقای داور شما ومثال شماها هم نقش بسیار زیادی تو ناپاکی این ورزش دارید نمی دانم نونی که میخواهید ببرین سرسفره چطوری نوش جون میکنین گل کاملا درست بود وآرش جابری هم کمک زیادی دراین صحنه به شما کردن آقای ارش جابری شما دیروز که با کادر فنی تیم مقاومت درگیر شدین فقط خواستین حاشیه دیگه ای درست کنین تا توپی که گل شد رو ازیادببرین چون شما هم نون دبیری رو حالا هم دارین میخورین این دومین بازی بود که داوران محترم لطف زیادی به تیم دبیری داشتن بعدا افشین دبیری میاد ومصاحبه میکنه که مافیا وجود داره بازی بامیثاق هم ۳ امتیاز رو دو دستی تقدیم دبیری کردن یعنی تا حالا تو خودتبریز ۶امتیاز حق خوری انجام شده آرش جابری تو میتونی به سرکادر فنی مثلا تاسیسات و گیتی و مس و …داد وبیداد کنی با اومدن تو ماپاکی رواج گرفته آخه آرش جابری خودش سرپرست دبیری تو سالهای قبل بوده و حالا هم یک جورهایی …

شهسواری پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

من دیروز توی سالن بازی بودم خدایی گل سالم بود از ترس اقای دبیری گل حساب نکردن ترسیدن اخر بازی کتک بخورن به خدا فقط همینه داورایی که توی تبریز اون هفته داوری دارن عزا میگیرن واسه. اوری حاظران برن دورترین نقطه ایران داوری کنن ولی نرن بازی دبیری رو سوت بزنن

نام ... پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

اینا کارشون همینه …
از بس داورا رو اونجا تهدید کردن و حتی زدن جرات نمیکنن حتی گل سالم تیم ها رو قبول کنن…
اون از گل میثاق اینم از گل مقاومت

جابری پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

با سلام
۱- تبریک به دبیری عضو کمیته فوتسال – سه اتفاق در سه هفته میزبانی میثاق – فرش آرا – مقاومت
۲- میگن داورها اونجا از جابری و دبیری حساب می برند نمونه نتایج سه دیدار که میزبا دبیری بوده
۳- داور عزیز خیلی متاسف شدم که صحنه را دیدی و چشماتو بستی -چرا تف کردن ندیدی از افشین ویا جابری ترسیدی .بابا نون خدا میده نه بنده اش.
۴- اصغری ملی پوش برا ت متاسفم که با این حرکت می خواهی مربیگری کنی و نون زن و بچه را از توی کردنها در بیاوری ….حرکتت زشت و نا پسند بود. مربی تیم اینکار را بکند ببین بازیکنها چه می شوند..
۵- تبریک به تیم دبیری تبریک به کمیته فوتسال تبریک به آرش تبریک به بازیکن مربی و…..
۶- من جای مسئولین مقاومت باشم این صحنه را در صورت عدم برخورد کمیته فوتسال به کمیته فوتسال آسیا ایمیل می کنم تا شاید در آنجا بتوانند حقشان را بگیرند…بیچاره سربازهای مقاومت و میثاقیها وفرش آرا که زورشان به باند افشین-آرش- داور – تف اصغری مقدم و…..نمیرسد. تیم فوتسال دبیری موفق باشید سوژ ه های بعدی چه کسانی هستند ….