کد خبر : 44687
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مهر 1394 - 13:25
-

ویدئو/ پنالتی جنجالی بازی دبیری-مقاومت

ویدئو/ پنالتی جنجالی بازی دبیری-مقاومت
بازی تیم های دبیری تبریز و مقاومت البرز در ثانیه های پایانی به حاشیه کشیده شد. مقاومتی ها معتقد بودند پنالتی آن ها به اشتباه مردود اعلام شده است. اما داور به دلیل اینکه بازیکنان قبل از ضربه از خط عبور کرده اند، دستور تکرار ضربه را داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی تیم های دبیری تبریز و مقاومت البرز در ثانیه های پایانی به حاشیه کشیده شد. مقاومتی ها معتقد بودند پنالتی آن ها به اشتباه مردود اعلام شده است. اما داور به دلیل اینکه بازیکنان قبل از ضربه از خط عبور کرده اند، دستور تکرار ضربه را داد. ضربه دوم هم به بیرون رفت.

همچنین از اتفاق عجیب صحنه پنالتی دوم، پرتاب آب دهان توسط اصغری مقدم جلوی پای زننده ضربه است که با تذکر داور رو به رو می شود.

لازم به ذکر است لوگو وسط فیلم مربوط به نرم افزار ویرایش فیلم است که توسط فرستنده درج شده و قابل حذف نبود.

خط کشیده شده نیز فرضی است.

ویدئو ضربه اول و دوم مقاومت:

چند فریم از این ضربه نیز می تواند به قضاوت بهتر کمک کند:

photo_2015-09-24_13-35-08

photo_2015-09-24_13-34-29 photo_2015-09-24_13-35-05

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا...کرج پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

اگر ضربه اول تکرار شد با این تصاویر پس ضربه دوم هم باید تکرار مشید..اگر ملاک در داخل بودن بازیکن ها باشه
در ضمن متاسفانه متاسفانه شاهد یک حرکت بسیار زشت ازکاپیتان مربی دبیری هستیم که مسلما باید توسط داور جریمه میشد..ولی جای تاسف داره یک مربی همچنین حرکاتی انجام بده و حرفهای رکیکی بزنه..

فوتسالی پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

واقعا جای تاسفه یک تبریزی که دبیر فوتساله باید نماینده فدراسیون باشه..و با اعمال نظر در جریان بازی بر داوری تاثیر بزاره…باید برای این داوری گریست

x پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

تصمیم داور در مورد تکرار ضربه درست بود.

y پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

برای ضربه دوم که مثل ضربه اول که اصغری مقدم دوباره وارد شده بود چی..ایا نباید کارت میداد به اصغری مقدم و دوباره تکرار میداد..وجدانا جواب بدید

نام ... پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

به این هم میگن مربی چه کار زشتی این میخواهد بازیکن تربیت کنه کار هرکسی نیست آب دهنی که انداختی زشترین کاری بود که یک بزرگ تیم انجام داده اونهم مثلامربی که اصلا هیچ کاره است فقط فرهادفخیم اونجا تعویض میکنه و ارنج میده و حرف میزنه اصغری مقدم کاره ای نیست فرهاد اقای گل خیلی عزیزی داداش

نام ... پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

بخدا این فوتسالو با این کارا و با افراد مثل این اقا تطیل کنن بهته!!!اون از بازی با میثاق این از این بازی!!!

ناشناس پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

این اولین بازی نیست که داورها بازی را برای دبیری در میارند میثاق -فرش آرا -مقاومت و انشا…ا…. به حمایت کمیته فوتسال وداوران لایق لیگ که حرکت زشت اصغری مقدم مربی بازیکن تیم (مربی نه ، چون شخصیت مربی که تف میکنه و ملی پوشه و سعی میکنه با کثیف ترین حالت ممکن برای تیمش که چیزی برای گفتن نداره امتیاز بگیره ) و پول های آقای دبیری …..متاسفم که مربی بازیکن تیم اینجوری نون در می آوره…نونت نوش جانت
آقای دبیری اگر کسی دیگه ای این کار را کرده بوده که …… اصغری مقدم اینجوری با شخصیت مردم تبریز بازی نکن ….ظاهرا خدا را فراموش کردی….

ناشناس پنجشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

با سلام
باشگاه دبیری تبریز را به خاطر این حرکت زشت مربی بازیکن را بهترین باشگاه و این مربی بازیکن را بعنوان الگو اخلاق که هدایت یک تیم لیگ برتری آن هم در شهر با ریشه ای مثل تبریز را باید مربی سال جهان انتخاب کنند چون حرکتش بی نظیر بود و با حرکت زننده (تف کردن) ثابت کرد کسب امتیاز به هر روش ممکن…تبریک به آقای دبیری……نون خوردن با این روش ملی پوش…کمیته فوتسال همه چیز آرامه….چشماتون ببندید چون …..