کد خبر : 44746
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 - 13:57
-

افضل:برخی همکاران و مربیان دیگر دست به کار می‌شوند تا ما را از کورس خارج کنند/بعضی‌ها از من هراس دارند ولی تیم مس را نشانه می‌گیرند

افضل:برخی همکاران و مربیان دیگر دست به کار می‌شوند تا ما را از کورس خارج کنند/بعضی‌ها از من هراس دارند ولی تیم مس را نشانه می‌گیرند
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، گفت: هر موقع در کورس قهرمانی هستیم، برخی مربیان دست به کار می‌شوند تا ما را از گردونه رقابت خارج کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره باخت تیم مس سونگون برابر شهید منصوری در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این مسابقه یک دیدار فیزیکی بود و بازیکنان منصوری خیلی خوب جنگیدند. آنها تیم ما را از جلو پرس کردند و حتی در بعضی مواقع بازیکنان ما را پرت می‌کردند! مقصر خودمان بودیم که توان جنگندگی نداشتیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانش در نیمه اول ضعیف بوده‌اند، درباره دلیل افت تیم مس سونگون تاکید کرد: ما افت نداشتیم. بازی با منصوری شرایط خاص خودش را داشت. مقصر اول باخت خودم هستم و بعد بازیکنان. بازیکنان چون بازی بدون تماشاگر بود، فکر می‌کردند کار تمام شده است و راحت می‌بریم ولی این باعث شد تا مقابل منصوری ضعیف ظاهر شویم.

سرمربی تیم مس سونگون درباره شائبات اختلاف و درگیری‌اش با بازیکنان تیمش که باعث افت مس شده است، خاطرنشان کرد: وقتی تیم ما در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد، برخی همکاران و مربیان دیگر دست به کار می‌شوند تا ما را از کورس خارج کنند. آنها حرفهایی می‌زنند تا تیم ما از رقابت برای قهرمانی خارج شود. به عنوان مثال می‌گویند من با حسین طیبی اختلاف دارم. در حالی که طیبی مصدوم است و نمی‌تواند برای ما بازی کند.

افضل افزود: مصدومیت طیبی از قبل باقی مانده بود و وقتی برابر فردوسی بازی کرد، آسیب دیدگی‌اش شدیدتر شد. هیچ اختلافی در تیم مس نیست. تیم ما وابسته به شخص خاصی نیست. درست است مقابل منصوری شکست خوردیم ولی بازیکنانم خیلی تلاش کردند.

وی یادآور شد: وقتی تیم ما می‌بَرد بعضی از همکاران ما که برای قهرمانی دست به هر کاری می‌زنند و شیطنت می‌کنند تا تیم مس را با مشکلات زیاد نشان بدهند. در تیم ما همه با هم رفیق هستند و چنین مسائلی صحت ندارد.

سرمربی مس سونگون افزود: سال گذشته وقتی تیم مس در کورس بود، می‌گفتند این تیم جادوگر دارد. امسال اوایل لیگ می‌گفتند باشگاه مشکلات مالی دارد. حالا هم که حرف از اختلاف در تیم مس می‌زنند. متاسفانه بعضی مربیان با بازیکنان تیم‌های دیگر ارتباط دارند و برای رسیدن به قهرمانی هر کاری می‌کنند. امیدوارم هر تیمی که در زمین تلاش می‌کند و شایسته قهرمانی است، به این عنوان برسسد.

افضل در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا بازیکنان تیمش با دیگر مربیان لیگ در ارتباط هستند و آیا با آنها هم تماس گرفته می‌شود؟» گفت: من چنین چیزی ندیده و نشنیده‌ایم و نمی‌گویم در لیگ چنین مسئله‌ای هست ولی از برخی نشانه‌ها می‌شود متوجه شد! وقتی حرف و حدیث در می‌آورند که بازیکنان برای تیمم بازی نمی‌کنند و یا شایعه می‌سازند که با بازیکنان تیم مشکل دارم، باید خیلی چیزها را متوجه شد. می‌دانم دلیل این حرف و حدیثها چیست. متاسفانه بعضی‌ها از من هراس دارند ولی تیم مس را نشانه می‌گیرند در حالی که با آسیب دیدن مس، کل فوتسال آسیب می‌بیند..

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

فقط شیطنت درباره شما از طرف گیتى پسنده کل فوتسال و برده زیر سوال زورشون به منصورى هم نمیرسه گیر میدن به همه چى

نام ... جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

ابطحز باید یاد بگیره باخت رو گردن بگیره. از افضل یاد بگیر

aaaaa جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

آقای افضل تو اومدی فوتسال تبریز و نابود کنی و از بازیکنان غیر بومی استفاده کنی

نام ... شنبه , ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

ببخشید که الان تراکتور و گسترش و دبیرى و ماشین سازى همه بازیکن فیکساش احل تبریز هستن و فقط مس تیمش غیر بومیه که فقط درباره تیم مس اونم اشخاصى که از این کنار گذاشته شدن بدلیل حاشیه ساز هى کامنتت میزاردن و نظر سنجى میکنند