کد خبر : 44726
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 - 11:21
-

صانعی با چه عنوان روی نیمکت بانوان نشست؟!

صانعی با چه عنوان روی نیمکت بانوان نشست؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اعزام بانوان فوتبالیست به مسابقات آسیایی در حالی که صانعی روی نیمکت حضور دارد باعث نارضایتی بانوان فوتبالی شده چرا که مسئولان شرایط یکسانی را بازی این دو رشته در نظر نگرفته‌اند و عطوفت بیشتری به فوتسال در بخش بانوان دارند. صدای اعتراض یکی از بانوان زحمت کش فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اعزام بانوان فوتبالیست به مسابقات آسیایی در حالی که صانعی روی نیمکت حضور دارد باعث نارضایتی بانوان فوتبالی شده چرا که مسئولان شرایط یکسانی را بازی این دو رشته در نظر نگرفته‌اند و عطوفت بیشتری به فوتسال در بخش بانوان دارند.

صدای اعتراض یکی از بانوان زحمت کش فوتبال به گوشمان رسید و از آنجا که این روزها  در فدراسیون هیچ کس حق اعتراض ندارد و در صورت بروز چنین شرایطی از صحنه فعالیت کنار زده می شود، درد و دل این بانو را به صورت گزارشی از ما می‌خوانید زیرا حق است و رسالت هر خبرنگاری بازگو کردن حق…

علی صانعی عضو کمیته فنی فوتسال در رقابتهای قهرمانی بانوان آسیا روی نیمکت بانوان حضور یافته است این در حالی است که سمت وی هنوز مشخص نیست و افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال از حضور صانعی در رقابت ها و نیمکت بانوان اظهار بی اطلاعی کرده است.

تصویر صانعی در کنار بانوان در حالی انتشار شده که گویا هیچ گونه منعی در این خصوص وجود ندارد حال آنکه حضور اکبر محمدی در کنار زمین بانوان فوتبالیست سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری را زیر سوال برد و ما هم به عنوان رسانه سنگ به سینه زدیم که چرا یک مرد باید شاهد تمرین بانوان باشد.

می دانیم بانوان فوتسالیست بیشتر مورد حمایت بوده اند زمانی که خسوس و جوراندیرو در ایران فعالیت داشتند بانوان را تحت پوشش فنی خود قرار می دادند و با اینکه نام مدیر فنی روی این دو مربی بود اما خبرها می رسید که خسوس و جوراندی برای نظارت و تمرین دادن به بانوان در اردوهای آنان حاضر می شوند.

با این وضعیت حالا ادعای مربیان فوتبالی را پس از بیان این جمله که نتایج زحمات دو مربی مرد خارجی در کارنامه مظفر ثبت شد را نمی توان زیر سوال برد زیرا شرایط به گونه ای امکان دفاع را از هر فردی می گیرد.

با اینکه برای مظفر به عنوان مربی کاربلد و زحمتکش فوتبال همیشه احترام قائل بودیم اما اعتراض دیگران نیز به ظاهر ناروا نیست زیرا هر فردی از نام و وقت و توانایی خود مایه می گذارد تا در شرایط یکسان به اهداف برسد و کوچکترین تبعیضی صدای اعتراضات را بلند می کند.

شاید پس از تمام سخت گیری ها به فوتبال بانوان ساده عبور کردن از کنار حضور صانعی در تیم فوتسال بانوان بزرگترین اشتباه است آن هم در وضعیتی که تیم ملی چند ماه تمرینات خود را پشت درهای بسته و با حضور صانعی انجام داده است، قضاوت نمی‌کنیم که این مربی بازیکنان را تمرین داده اما اگر یک لحظه خود را جای منتقدین بگذاریم به چنین نتیجه ای می رسیم.

حالا ارایه این دلیل، به کسانی که در بطن فوتبال و فوتسال کشور حضور داشته‌اند و با نمایندگان ایرانی ‌AFC آشنایند، خنده‌دارترین توجیه برای فرار از سیل انتقادات باشد. حتی اگر مسئولان درست بگویند و صانعی “نماینده AFC روی نیمکت تیم ملی فوتسال بانوان” باشد، چرا خبر رسمی آن روی سایت AFC به چشم نمی‌خورد.

نمی‌خواهیم روحیه ملی پوشان فوتسال را خراب کنیم، اما اگر قانونی وضع شد در مورد همه بدون استثناء لازم الاجرا است تا سلیمانی در صورت دفاع از زحمات خود پاسخی قانونی و منطقی داشته باشد نه این که با سهل انگاری مسئولان مثل شرایط کنونی فعالیت‌های، مظفر زیر سوال رود.

صمیمی پور: از شما می‌شنویم که صانعی نماینده AFC است

سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: علی صانعی به عنوان مشاور فنی بانوان را همراهی می‌کند.

المیرا صمیمی‌پور سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص سمت صانعی و دلیل حضوری در مسابقات آسیایی گفت: صانعی به عنوان مشاور فنی تیم ملی همراه بانوان به رقابت‌های آسیایی اعزام شد و حضور وی را به عنوان نماینده AFC آن هم روی نیمکت تیم ملی بانوان الان و از شما می‌شنوم و چنین چیزی وجود ندارد.

منبع: YJC

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

متاسفم برای خبرنگاری که این خبر رو عجولانه تنظیم کرده! خانمی از مربیان که اشاره به حضور اکبر محمدی و تبعیض بین فوتبال و فوتسال اشاره کرده تونسته با جعل خبر براحتی سایت معتبر شما رو زیر سوال ببره!
آقای اکبر محمدی سمت مشاور فنی خانم امیر شقاقی در مسابقات در کنار این خانم بدون هیچ منع قانونی حضور داشتند فقط در بازیهای سوچی زمانیکه در نیمکت خانم امیرشقاقی بدلیل حضور در کلاسهای آموزشی در ژاپن شرکت داشتند ایشان به تنهایی در بازی اول در نیمکت ایران نشسته و تیم را کوچ کردند و در مصاحبه خانم امیرشقاقی ایشان ذکر کردند در بعضی بازیها بدلیل خستگی گاهی ایشان نشسته و اکبر محمدی تیم را اداره میکردند!!!
در ضمن کسی به توانایی مظفر که به نقل از خود خسوس کاندلاس گاهی ایشان از تمرینات مظفر کپی و در تیم مردان اجرا میکردند! گواه این حرف بازیکنان و آقای سیف مترجم محترم ایشان هستند! حضور شهرزاد مظفر بعنوان مدرس الیت ای اف سی و مدرس فیفا بر کسی پوشیده نیست و این خانم و امثالشان ناکامی خود را با زیر سوال بردن کودکانه توجیه میکنند!
در ضمن کسی خبر داره الان خانم مظفر کجاست؟!
ایشان در حال حاضر یکی از دو نفر تی اس جی همین مسابقات قهرمانی آسیا در بازیها حضور دارند! در مقامی به مراتب شایسته تر که ای اف سی قدر ایشان را بهتر از ما میداند!
به گواه :
گزارش فارس از اخبار ضد و نقیض تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال
از درج خبر اشتباه روی سایت فدراسیون تا حضور اکبر محمدی در روسیه!
مسابقات بین المللی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال در روسیه برگزار شد که در عکس‌های منتشر شده اکبر محمدی در حال کوچ تیم ملی است!
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930119000203
پاسخ امیرشقاقی به اظهارات نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال
http://www.shabnamnews.com/news/9057

Ali جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

Salam
So why are you guys making a big deal as to a man sitting on women bench?
By the way, this shows why Iran Futsal Federation is out of touch with what is going on with day to day activities of either Women & Men Team Meli.
From what I’ve been reading for the past a few years all the people who are running the Futsal should be replaced with Professional trained people.
The same illness that has been affecting surrounding men team started in women teas.
Iran Futsal Federation get a life!!!!!!

ایرانی جمعه , ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

چقدر این خانم ها حسادت میکنن؟؟!! باید به کسی که ابن کار رو کرده مدال بدهند که باعث افتخار پرچم کشور عزیزمان ایران شده حالا سنگ اندازی میکنید؟! اگر حضور آقایان اشکال دارد پس نباید اصلا به این مسابقات اعزام بشوند و اگر اعزام میشوند باید از آبروی ورزش این کشور دفاع کنند نه مثل فوتبال بانوان ۱۹ تا ۱۹ تا گل بخورند و آبروی ایران رو ببرند!!!هر کس این دستور رو داده باید تشویق بشه