کد خبر : 45000
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 17:28
-

اردلان: تیم ملی فوتسال به حقش رسید/ بازیکنان به جای من هم بازی کردند

اردلان: تیم ملی فوتسال به حقش رسید/ بازیکنان به جای من هم بازی کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا اظهار کرد: قطعا چنین خبری باعث خوشحالی همه می‌شود. من هم از این موضوع بسیار خوشحالم و باید از همه کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند، تشکر کنم. استارت موفقیت‌های این تیم از زمان خانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا اظهار کرد: قطعا چنین خبری باعث خوشحالی همه می‌شود. من هم از این موضوع بسیار خوشحالم و باید از همه کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند، تشکر کنم. استارت موفقیت‌های این تیم از زمان خانم مظفر و فریده شجاعی زده شده که در نتیجه به امروز ختم شد و ما توانستیم قهرمان آسیا شویم.

اردلان در ادامه افزود: از زمانی که خانم فروزان سلیمانی به تیم ملی اضافه شده است تلاش کرده‌ام که تیم آمادگی خوبی برای شرکت در این رقابت‌ها داشته باشد. برای تک تک هم‌تیمی‌هایم در تیم خوشحالم و خودم را در شادی‌ آن‌ها شریک می‌دانم. از درخشش فرشته کریمی هم در این رقابت‌ها بسیار خرسندم.

او با تاکید بر اینکه حمایت‌های رییس فدراسیون تاثیر زیادی در این موفقیت داشته گفت: حمایت‌های علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال تاثیر زیادی در کسب این قهرمانی داشت. کرسی ایران در فوتسال باعث شد که ما راحت‌تر از گذشته بتوانیم در این رشته فعالیت کنیم. از همین امروز ما برای تیم‌های حاضر در مسابقه‌های جهانی خط و نشان کشیده‌ایم و امیدوارم بعد از برگشت تیم از مالزی مسئولان با برنامه‌ریزی منسجم، پیشرفت تیم را رقم بزنند.

کاپیتان غایب تیم ملی فوتسال در مسابقه‌های قهرمانی آسیا در ادامه اظهار کرد: راه فوتسال بانوان تازه آغاز شده و انتظارات از این تیم بالا رفته است. من مطمئنم که در بازی‌های جهانی می‌توانیم سکوی مناسبی را به دست بیاوریم. گل‌ها و فیلم بازی‌های ایران به همه ثابت کرد که این تیم بسیار منسجم و خوب است و کسب موفقیتی فراتر از قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست.

اردلان با تاکید بر اینکه تیم ایران در این بازی‌ها نشان داد به یک بازیکن متکی نیست گفت: با وجود غیبت من در این رقابت‌ها باید بگویم که بچه‌ها نشان دادند که تیم ملی به یک بازیکن متکی نیست و هر کدام از آن‌ها می‌توانند در طول بازی تاثیرگذار باشند که من باید از آن‌ها تشکر کنم. از روزی هم که تیم به مالزی رفته تمامی بازیکنان با من در ارتباط بودند و من از آن‌ها خواستم که در غیاب من به جای نیلوفر اردلان نیز بازی کنند.

او در پایان گفت: به نظر من این قهرمانی بهترین اتفاقی بود که می‌توانست رخ بدهد. در این مدت خیلی‌ها علیه تیم مصاحبه کردند و خوشحالم که نتایج تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقه‌های قهرمانی آسیا دشمن شاد کن نشد و بازیکنان به آنچه که لیاقتش را داشتند رسیدند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.