کد خبر : 45022
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 18:04
-

اولین قهرمانی تیمی برای بانوان در تاریخ

اولین قهرمانی تیمی برای بانوان در تاریخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ایران با درخشش فوتسالیست های بانوان خندید و یک تیم بانوان در کشورمان در قاره برای اولین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد. اصلا کسی حق ندارد از برد اتفاقی حرف بزند. حرفی هم از شگفتی زدن شایسته نیست، ژاپنی ها تا قبل از فینال ۲۲ گل زده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ایران با درخشش فوتسالیست های بانوان خندید و یک تیم بانوان در کشورمان در قاره برای اولین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.
اصلا کسی حق ندارد از برد اتفاقی حرف بزند. حرفی هم از شگفتی زدن شایسته نیست، ژاپنی ها تا قبل از فینال ۲۲ گل زده و ۶ گل خورده داشته و ایران ۲۰ گل زده و ۳ گل خورده داشته اند یعنی نتایج ایران در این بازیها شایسته تر از ژاپن بوده است وهیچ اتفاق عجیبی رخ نداده است. اصلا حرف از محدودیت نیست که جوانان برومند ایران در این مسابقات اعتقاد خود را به توان فنی خود آمیختند و یک رویا را به عمل رساندند.
ایران قهرمان شد. قهرمانان جوان کشور با تیم بانوان بار دیگر آسیا را زیر پا کشیدند آن هم در مقطعی که نه تیم فوتسال مردان ونه تیم فوتبال ساحلی ما در آخرین دوره رویداد های مربوط نتوانسته بودند قهرمان قاره شوند. برق طلای فوتسال در آسیا از طلای خدیجه آزاد پور که در مسابقات ۲۰۱۰ بازیهای آسیایی اولین طلای ایران را در بازیها گرفت براق تر بود چه این مسابقات، ایرانی های بانو را برای اولین بار در یک رشته تیمی قهرمان میکرد. فرشته کریمی ستاره ایران اگر خانم گل مسابقات نشد اما بهترین بازیکن این تورنمنت شد.
قهرمانان وطن این بار با گوهر بانویی خود درخشان بودند وبر سکوی قهرمانی ایستادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.