کد خبر : 45059
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 - 22:21
-

تبریک قائم‌مقام باشگاه دبیری تبریز به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در آسیا

تبریک قائم‌مقام باشگاه دبیری تبریز به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از روابط‌عمومی باشگاه دبیری تبریز، متن این پیام به شرح زیر است: یک بار دیگر فوتسال ایران در عرصه‌های بین‌المللی افتخار دیگری را رقم زده و این بار بانوان ایرانی با شایستگی تمام بر بام فوتسال آسیا ایستاندند. این پیروزی که برای نخستین بار در رده بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از روابط‌عمومی باشگاه دبیری تبریز، متن این پیام به شرح زیر است:

یک بار دیگر فوتسال ایران در عرصه‌های بین‌المللی افتخار دیگری را رقم زده و این بار بانوان ایرانی با شایستگی تمام بر بام فوتسال آسیا ایستاندند.

این پیروزی که برای نخستین بار در رده بانوان به دست آمده نشان از پتانسیل و توانایی‌های بانوان ایرانی در این رشته ورزشی داشته و پیش درآمدی برای افتخارآفرینی فوتسال بانوان در مسابقات جهانی است.

این موفقیت غرورآفرین به همراه قهرمانی تیم تاسیسات دریایی تهران در باشگاه های آسیا حکایت از بازگشت فوتسال ایران به صدر آسیا دارد.

اینجانب قهرمانی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی را به ملت شریف ایران و تمامی جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و تداوم این موفقیت‌ها را از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است مصطفی نظری نیز در پیام جداگانه ای قهرمانی بانوان پر افتخار تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت و برای درخشش این در بازی‌های جهانی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.