کد خبر : 45115
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 9:22
-

تقدیر سفارت ایران در مالزی از تیم فوتسال بانوان ایران

تقدیر سفارت ایران در مالزی از تیم فوتسال بانوان ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سفارت جمهوری اسلامی ایران پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا از بازیکنان و کادر فنی این تیم تقدیر کرد. مجید صفار، کاردار موقت سفارت ایران در مالزی با حضور در جمع فوتسالیست های ایران که با شکست یک بر صفر تیم ژاپن قهرمان آسیا شد، ضمن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سفارت جمهوری اسلامی ایران پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا از بازیکنان و کادر فنی این تیم تقدیر کرد.
مجید صفار، کاردار موقت سفارت ایران در مالزی با حضور در جمع فوتسالیست های ایران که با شکست یک بر صفر تیم ژاپن قهرمان آسیا شد، ضمن تقدیر از آنها و دادن هدایایی برای تیم فوتسال کشورمان در جام جهانی گواتمالا آرزوی موفقیت کرد.
نخستین دوره رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا در شهر نیلای ایالت نگری سمبیلان مالزی برگزار و تیم ایران با صعود از گروه یک این مسابقات که تیم های مالزی، ازبکستان و هنگ کنگ حضور داشتند در نیمه نهایی موفق شد تیم تایلند را شکست دهد و به فینال راه یابد.
صفار گفت که بانوان ایرانی در این مسابقات نشان دادند با حفظ حجاب اسلامی می توان در دو جایگاه قهرمان بود و پرچم کشور را در تمام نقاط جهان به اهتزار درآورد.
وی گفت که سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت از تیم های ورزشی به ویژه تیم های ملی انجام می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.