کد خبر : 45171
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 9:54
-

توسلی:برای حضور در جام جهانی نیاز به برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های اروپایی داریم

توسلی:برای حضور در جام جهانی نیاز به برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های اروپایی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: برای رسیدن به قهرمانی در آسیا هم قسم شده بودیم و همه بازیکنان کمک کردند تا به این مهم برسیم. فرزانه توسلی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتسال ایران برابر ژاپن و قهرمانی در آسیا گفت: لطف خدا شامل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: برای رسیدن به قهرمانی در آسیا هم قسم شده بودیم و همه بازیکنان کمک کردند تا به این مهم برسیم.
فرزانه توسلی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتسال ایران برابر ژاپن و قهرمانی در آسیا گفت: لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم با ارائه یک بازی خوب برابر ژاپن که در صدر فوتسال آسیاست به پیروزی برسیم و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: از همان ابتدا بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به قهرمانی هم قسم شده بودند و در دیدار فینال هم نمایش قابل قبولی داشتیم و با روحیه بالا توانستیم برابر ژاپن به پیروزی برسیم. ژاپن حرف اول را در فوتسال آسیا می زند اما ما توانستیم این تیم را شکست دهیم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: ما برای حضور در جام جهانی نیاز به برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های اروپایی مثل پرتغال و فرانسه و اسپانیا داریم تا بتوانیم با آمادگی بالاتری در مسابقات شرکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.