کد خبر : 45214
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 10:37
-

فراکسیون زنان مجلس، قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران را تبریک گفت

فراکسیون زنان مجلس، قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بانوان آسیا را که به میزبانی مالزی برگزار شد، تبریک گفت. در این پیام آمده است: در شرایطی که مردم ایران، غمگین و نگران، حادثه تلخ منا و اخبار آن را دنبال می‌کنند؛ درخشش تیم فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بانوان آسیا را که به میزبانی مالزی برگزار شد، تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

در شرایطی که مردم ایران، غمگین و نگران، حادثه تلخ منا و اخبار آن را دنبال می‌کنند؛ درخشش تیم فوتسال بانوان ایران در مسابقات آسیایی که در مالزی برگزار می‌شد، توانست لحظات شادی برای علاقه‌مندان و فعالان عرصه ورزش به‌خصوص ورزش زنان ایجاد کند.

کسب عنوان قهرمانی برای نخستین بار و ایستادن در پله اول مسابقات آسیایی فوتسال، توانایی و استعداد شگرف بانوان ایرانی را نشان می‌دهد که پیش از این نیز بارها توانسته‌اند شایستگی خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهند.

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به کادر فنی، مربیان و بازیکنان بی‌ادعا و توانمند فوتسال بانوان ایران برای آنها آرزوی تداوم موفقیت دارد و این پیروزی شیرین را به آحاد ملت ایران شادباش می‌گوید.

امید است مسئولان ورزشی کشور با نگاهی شایسته به ورزش زنان در حوزه همگانی و قهرمانی، بسترهای لازم را برای ارتقای روزافزون آنها فراهم سازد.

فاطمه رهبر، رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.